معرفی نوکیا ۳۳۱۰ ۳G؛ نسلی جدید از همراهی قدیمی

You are currently viewing معرفی نوکیا ۳۳۱۰ ۳G؛ نسلی جدید از همراهی قدیمی

شاید کسی را نتوان پیدا کرد که کمی به دنیای گوشی‌های تلفن همراه علاقه‌مند باشد و نام نوکیا ۳۳۱۰ را نشنیده باشد. گوشی معمولی اما پیشرویی که روزگاری پرچمدار بازار موبایل بود و داشتنش آرزوی بسیاری از افراد. محبوبیت و فروش بالای نوکیا ۳۳۱۰ آنقدر زیاد و رویایی بود که شرکت اچ‌ام‌دی، مالک جدید نوکیا را متقاعد کرد که مدل جدیدی از این گوشی را طراحی و وارد بازار کند.

نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷، در ماه می سال جاری با سخت افزارهایی معمولی شامل نمایشگر ۲٫۴ اینچی رنگی، رم ۱۶ مگابایتی، دوربین ۲ مگاپیکسلی، فلاش ال‌ای‌دی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت، باتری ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، بلوتوث، رادیو اف‌ام و قابلیت پخش موسیقی و اتصال به اینترنت نسل ۲، در گستره‌ی وسیعی از رنگ‌ها و با قیمت ۵۰ یورو وارد بازار شد. شاید در نگاه اول این مشخصات خیلی خیلی پایین‌تر از مشخصات پرچم‌داران بازار موبایل باشد اما هدف نوکیا از ارائه‌ی این گوشی، خوره‌های فناوری نبود! بلکه این شرکت به دنبال مشتریانی بود که چندان علاقه‌ای به فناوری‌های روز ندارند و از گوشی برای مکالمه و پیامک استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  Nokia 8 پرچمدار جدید نوکیا 25 مرداد رسماً رونمایی خواهد شد

تغییرات جدید نوکیا ۳۳۱۰ ۳G

مهم‌ترین مشکل نوکیا ۳۳۱۰ جدید، عدم پشتیبانی از نسل سوم بود. مشکلی که شاید برای ما چندان اهمیتی نداشته باشد، امادر کشورهایی نظیر امریکا که دیگر نسل دوم در آنجا ارائه نمی‌شود، این گوشی را بدون مصرف می‌کند! برای رفع این مشکل، اچ‌ام‌دی پس از گذشت چند ماه، بالاخره مدل نسل سوم نوکیا ۳۳۱۰ را هم معرفی کرد و به زودی به بازار خواهد فرستاد.

نوکیا ۳۳۱۰ ۳G تغییر مهمی در بخش سخت افزاری نسبت به مدل نسل دوم ندارد اما رابط کاربری این گوشی تغییر کرده، گستره‌ی رنگ‌ها قاب آن با افزوده شدن رنگ‌های آبی آسمانی، زرد، قرمز و زغالی بیشتر از قبل شده است. البته قیمت این گوشی هم افزایش یافته و از اواسط اکتبر سال جاری، نوکیا ۳۳۱۰ ۳G با قیمت ۶۹ یورو وارد بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید