ابتکار یک استدیو: عکاسی در جت شخصی برای لایک اینستاگرام!

You are currently viewing ابتکار یک استدیو: عکاسی در جت شخصی برای لایک اینستاگرام!

یک استدیو عکاسی روسی به نام «استدیو جت شخصی» ابتکاری جدید را به کار گرفته است که بسیار هم برای صاحبانش سود آور بوده است. این استدیو عکاسی به افراد مختلف این امکان را می‌دهد که داخل و اطراف یک جت شخصی عکاسی حرفه‌ای کنند و با انتشار این تصاویر در اینستاگرام، تعداد لایک و فالوورهای خود را افزایش دهند.

در حالی که تب لاکچری در اینستاگرام در کشورهای مختلف در حال بالا گرفتن است و کاربران بسیاری از کشورها، از جمله ایران با انتشار تصاویر خود با خودروها، غذاها، لباس و هر چیز گران قیمت دیگر سعی در جذب فالوور و افزایش تعداد لایک دارند، این استدیوی عکاسی روسی امکانی منحصربفرد را فراهم می‌آورد تا تجربه‌ی انتشار تصاویر حضور در یک جت مجلل شخصی را هم فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:  Lamborghini Alpha-One ؛ گوشی هوشمندی برای لاکچری‌ها

تجربه‌ی سفر با جت شخصی شاید برای بسیاری از افراد دست نیافتنی باشد اما تجربه‌ی حضور در یک جت مجلل شخصی چندان دور از دسترس نیست، چراکه این استدیو، یک جت شخصی گلف‌استریم ۶۵ را برای این کار اختصاص داده است. هواپیمایی با تمامی امکانات مجلل برای گرفتن عکاس‌هایی که به صورت اختصاصی برای انتشار در اینستاگرام تهیه می‌شوند.

دو ساعت اجاره یک جت شخصی برای عکاسی

این جت لوکس به مدت دو ساعت به مشتریان اجاره داده می‌شود و قیمت آن همراه با یک عکاس حرفه‌ای ۱۸۵ پوند و بدون عکاس حرفه‌ای ۱۴۵ پوند است. همچنین هزینه استفاده از یک فیلم‌بردار در این مدت نیز ۳۳۰ پوند است. قیمت‌هایی که شاید در نگاه اول کمی بالا به نظر برسد اما در مقابل هزینه‌ی خرید و یا اجاره‌ي طولانی مدت یک جت شخصی بسیار ناچیز است و همین موضوع باعث استقبال چهره‌های اینستاگرامی و لاکچری‌نماهای روس و غیر روس از این استدیو شده است.

نام استدیو جت شخصی چنان در کشورهای دیگر پیچیده است که روزنامه تلگراف هم گزارشی از این استدیو را در وبگاهش منتشر کرده است.

این پست دارای 2 نظر است

  1. رضا

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

  2. هلی

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون
    ازتون تشکر کنم و امیدوارم
    باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

دیدگاهتان را بنویسید