میسی ویلیامز : واقعاً از اتمام بازی تاج و تخت هیجان‌زده هستم

You are currently viewing میسی ویلیامز : واقعاً از اتمام بازی تاج و تخت هیجان‌زده هستم

اگر از هواداران بازی تاج و تخت باشید یا حداقل بخش‌هایی از آن را دیده باشید، حتماً با شخصیت پرطرفدار آریا استارک آشنا هستید. شخصیتی کلیدی در داستان سریال که بخش‌های مهمی از روایت سریال پیرامون او بوده است. در حالی که چند ماهی از پایان فصل هفتم سریال می‌گذرد و حداقل تا سال آینده هم خبری از فصل هشتم و پایانی سریال نیست، میسی ویلیامز بازیگر نقش آریا استارک از احساسش در مورد اتمام سریال بازی تاج و تخت صحبت کرده است.

میسی ویلیامز در گفتگو با برنامه نیوزبیت شبکه بی‌بی‌سی درباره‌ی احساسش در مورد پایان سریال بازی تاج و تخت گفته است:

واقعاً از اتمام بازی تاج و تخت هیجان‌زده هستم و به زودی زمان زیادی برای انجام هر کاری که دوست داشته باشم، خواهم داشت. این موضوع فوق‌العاده هیجان انگیز است و خیلی خوب خواهد بود که می‌توانم هر نقشی که می‌خواهم را بازی کنم.

بیشتر بخوانید:  رکوردشکنی قسمت پایانی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

سینمای مستقل هدف میسی ویلیامز

میسی ویلیامز توضیح می‌دهد که شرکت تولید فیلم خودش را راه اندازی کرده و علاقه‌مند است که خود را درگیر ساخت فیلم‌های مستقل کند. او که برای معرفی نامزدهای جایزه فیلم مستقل بریتانیا بر صحنه‌ی این برنامه ظاهر شده بود، در گفتگو با نیوزبیت از علاقه‌اش به ساخت و بازی در فیلم‌های مستقل سخن گفت:

می‌توانم به دنیا نشان دهم که می‌خواهم چگونه بازیگری باشم و کمی دوران حرفه‌ایم را شکل دهم.

پایان سریال بازی تاج و تخت قطعاً برای او هم بسیار سخت خواهد اما به نظر می‌رسد میسی ویلیامز برای این تغییر آماده است:

از یک طرف خیلی سخت است که می‌دانم دیگر خبری از آن حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها نیست و از طرفی دیگر من آزاد هستم!

البته میسی ویلیامز در مدت بازی در نقش آریا استارک کاملاً بیکار هم نبوده و در چندین فیلم از جمله کتاب عشق و چند سریال مثل دکتر هو نیز به ایفای نقش پرداخته است.

+ تصویر: میسی ویلیامز (چپ) و هایلی اسکیورز (راست) در مراسم معرفی نامزدهای جایزه فیلم مستقل بریتانیا، ۱ نوامبر ۲۰۱۷، لندن. عکاس: دِیو هوگان.

دیدگاهتان را بنویسید