تبدیل گوگل به فیجت اسپینر و گردونه‌ی شانس

You are currently viewing تبدیل گوگل به فیجت اسپینر و گردونه‌ی شانس

چند وقتی است که نامی جدید در میان اسباب بازی‌های موجود در بازار شنیده می‌شود، نامی که البته محبوبیت جهانی دارد و هواداران بسیاری نیز در سراسر دنیا پیدا کرده است. این اساب بازی جدید و محبوب فیجت اسپینر یا فرفره بی‌قراری نام دارد. کمتر کسی را می‌توان یافت که تا به حال فیجت اسپینر را ندیده باشد و حداقل یک دور آن را نچرخانده باشد!

اسباب بازی سرگرم کننده‌ای که می‌تواند بزرگ و کوچک را دقایقی به خود مشغول کند و اوقات فراغت را بگذراند. درباره‌ی خواص درمانی فیجت اسپینر خصوصاً برای افزایش تمرکز و مقابله با بیماری‌هایی نظیر اوتیسم و اختلال کم‌توجهی – بیش‌فعالی (ADHD) نیز شایعاتی وجود دارد. شایعاتی که البته هیچ منبع دقیقی ندارند و توسط دانشمندان نیز رد شده‌اند. در هر صورت، چه با ویژگی درمانی و چه بی ویژگی درمانی، فیجت اسپینر اسباب بازی محبوبی است که این روزها بسیاری را در اقصی نقاط جهان به خود مشغول کرده است.

بیشتر بخوانید:  ابتکار یک استدیو: عکاسی در جت شخصی برای لایک اینستاگرام!

فیجت اسپینر گوگل

مثل همیشه، گوگل هم از اتفاقات روز دنیا جا نمانده و اینبار فیجت اسپینر را به دنیای مجازی آورده است. اگر می‌خواهید در گوشی خود نیز اسپینر را بچرخانید! کافی است به سایت موتور جستجوی گوگل بروید و عبارت «Fidget Spinner» را جستجو کنید. پس از جستجو خواهید دید که یک اسپینر سه‌پر در بالای نتایج توسط گوگل نمایش داده می‌شود. با کشیدن دست روی اسپینر و یا کلیک روی دکمه Spin، اسپینر شروع به چرخیدن می‌کند.

این اسپینر سه‌پر تنها ابزار چرخان گوگل برای کاربران نیست، اگر روی دکمه Number کلیک کنید،‌ اسپینر به گردونه‌ی شانس تبدیل می‌شود. می‌توانید با چرخاندن گردونه‌ی شانس و انتخاب شماره به بازی با این ابزار گوگل نیز بپردازید. برای انتخاب تعداد خانه‌های گردونه‌ی شانس هم می‌توانید Wheel Size کلیک کنید و از ۲ تا ۲۰ شماره را انتخاب کنید. پس از چرخش گردونه و توقف آن، شماره‌ی برنده با تغییر رنگ قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید