اولین تریلر و تاریخ رسمی نمایش فصل دوم وست‌ورلد منتشر شد

You are currently viewing اولین تریلر و تاریخ رسمی نمایش فصل دوم وست‌ورلد منتشر شد

بالاخره انتظارها به سر رسید و پس از مدت‌ها حدس و گمان، مشخص شد که سریال وسترن-تخیلی شبکه اچ‌بی‌او چه زمانی روی آنتن خواهد رفت. بر اساس اعلام رسمی شبکه اچ‌بی‌او، فصل دوم  وست‌ورلد (جهان‌غرب) از تاریخ ۲۲ اپریل سال جاری میلادی (۲۰۱۸) یعنی روز یکشنبه ۲ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ روی آنتن خواهد رفت. با اینکه اطلاعات دقیقی از روند ساخت فصل جدید منتشر نشده است اما فعلاً می‌توان به دیدن اولین تریلر رسمی فصل دوم وست‌ورلد (WestWorld) بسنده کرد.

کسی در این سریال تلویزیونی (شو) نمی‌خواهد چیزی را تأیید کند!
جاناتان نولان، سازنده سریال در پاسخ به سؤالی درباره داستان و بازیگران فصل دوم

بیشتر بخوانید:  معرفی سریال Person of Interest ؛ نهایت هیجان در فیلم‌نامه‌ای قدرتمند و جذاب

از بازیگران فصل دوم وست‌ورلد چه می‌دانیم؟

با نگاهی به پست‌های بازیگران سریال در شبکه‌های اجتماعی، متوجه می‌شویم که فیلمبرداری سریال پس از وقفه‌ای به خاطر آسیب دیدن یکی از بازیگران روی داده بود، پایان یافته است. از سویی دیگر با منتشر شدن تریلر رسمی فصل دوم، تکلیف حضور بسیاری از بازیگران فصل اول مشخص شد و اد هریسی (در نقش پیری مرد سیاه پوش)، ریچل اوان وودز، تاندی نیوتن، جیمز مارسدن و سایر بازیگران فصل اول در فصل جدید حضور خواهند داشت. جیمی سیمپسون، بازیگر نقش جوانی مرد سیاه پوش هم حضورش در فصل دوم را تأیید کرده است. در این میان تنها حضور آنتونی هاپکینز، بازیگر نقش رابرت فورد، سازنده‌ی پروژه‌ی وست‌ورلد دقیقاً تأیید نشده است.

هیچ‌کس چیزی نمی‌داند، من هم نمی‌دانم. من نمی‌توانم سؤالی را پاسخ دهم که از جوابش را نمی‌دانم.
آنتونی هاپکینز در گفتگو با میرور، دسامبر سال ۲۰۱۷

هر چند حضور هاپکینز در سریال تأیید نشده و نه خود او و نه جاناتان نولان توضیحی درباره ادامه‌ی نقش او در فصل بعد ارائه نمی‌کنند اما کاتیا هربرز در گفتگو با یک سایت هلندی به طور غیر مستقیم حضور هاپکینز در فصل دوم وست‌ورلد را تأیید کرده است.

البته بازی کردن در کنار بازیگران برجسته‌ای نظیر آنتونی هاپکینز بسیار هیجان انگیز است.
کاتیا هربرز در گفتگو با NU.nl

با توجه به اینکه کاتیا هربرز در فصل اول سریال حضور نداشته است پس می‌توان به این نتیجه رسید که آنتونی هاپکینز هم در فصل دوم حضور خواهد داشت. علاوه بر کاتیا هربرز، حضور بازیگران جدیدی مثل گوستاف اسکارشگر (بازیگر سریال وایکینگ‌ها)، فارز فارز و بتی گابریل نیز در فصل دوم تأیید شده است.

منبع: NME

دیدگاهتان را بنویسید