نماد سایت ای‌پی‌بلاگ

رمز موفقیت در بازی تحت وب کلاب فوتبال من MyFC

کلاب فوتبال من

چند وقتی هست که بازی تحت وب در اینترنت باب شده و خیلی از کاربران اینترنت را به خود مشغول و حتی بعضی را هم دچار اعتیاد کرده است. از ساخت شهر و قلعه در تراوین و جنگ خان ها گرفته تا نبرد تن به تن در بیت فایت و گلادیتور ها و حتی ساخت کشور متمدن در ای- ریپابلیک. در ماه های اخیر نام های بزرگ بازی های تحت وب با ارایه نسخه فارسی، این بازی ها را در ایران پرطرفدار کرده اند. در کنار سایت های خارجی سایت های ایرانی هم بیکار ننشسته اند و بازی های جالبی هم در ایران طراحی شده است؛ گوییم که برخی از این بازی هم تقریبا کپی بازی های خارجی است اما پیشرفت و توسعه این بازی ها در ایران بسیار خوب بوده است، بازی هایی مثل کلاب فوتبال من و آسمان دژ از این قبیل بازی هستند.

بازی کلاب فوتبال من در سال ۸۸ راه اندازی شد و پس از آن با تبلیغات گسترده در سایت های پربازدیدی مثل میهن بلاگ شروع به عضو گیری کرد، لازم به ذکر است که مدیریت و برنامه نویسی این سایت بر عهده گروه پارس پیک است.

به هر حال از گذشته و تاریخچه این سایت می گذریم و به بررسی چگونگی موفقیت در این بازی می پردازیم.

خود من هم از قدیمی های این سایت هستم که در این سایت اقدام به ایجاد تیم کردم، تیم من در تاریخ ۲۵ تیر ۸۸ در حالی ثبت شد که هنوز سایت کلوب فوتبال من در مراحل توسعه بود و با چیزی که در حال حاضر موجود است به کلی متفاوت بود، در آن زمان  سایت حتی وبلاگ اطلاع رسانی و تالار هم نداشت اما بودند کسانی همه روزه ترکیب تیمشان را تغییر می داند و در جام ها یکه تازی می کردند.
پس از این مقدمه ها حالا وقت آن رسیده که چند آموزش ساده وصدرصد غیر تخصصی را برای شما بیان کنم که مطمئنا این آموزش ها تجربه ی شخصی من است و تنها راه پیروزی نیست و گاها نتیجه عکس هم می دهد.

نکات بسیار زیاد دیگری هم برای بهتر نتیجه گرفتن در کلاب فوتبال من هست که در آینده خواهم گفت.
در ضمن تیم قدیمی من در MyFC بانچال بوچگ (نامی کردی به معنی برآمدگی بالاتر یک گودال – شبیه کوه بعد از دره – است و کنایه ای زیبا از آیه ” پس از هر سختی آسانیست ” می باشد) نام دارد.

برای مشاهده کلاب فوتبال من اینجا کلیک کنید.

 

خروج از نسخه موبایل