نماد سایت ای‌پی‌بلاگ

اپل همچنان محبوب ترین گوشی هوشمند امریکا

شرکت اپل - Apple

اپل همچنان بیشترین سهم را از بازار گوشی هوشمند کشور امریکا در اختیار دارد و سامسونگ با اختلافی زیاد در تعقیب آن است .

بنا بر آمار منتشر شده توسط ComScore ، تحقیقات نشان می دهد که اپل همچنان اکثریت بازار گوشی هوشمند ایالات متحده را در اختیار دارد .

به گزارش ComScore ، حدود ۷۰% از دارندگان موبایل در امریکا از گوشی های هوشمند استفاده می کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۶۹ میلیون نفر هستند .
۴٫۹% از دارندگان تلف های همراه هوشمند اپل دارند و این درحالی است که ۲۷٫۸% مردم سامسونگ ، ۶٫۵% ال جی ، ۶٫۳% موتورولا و ۵٫۱% اچ تی سی دارند . این آمار نشان می دهد که هنوز هم اپل با اختلاف زیادی نسبت به سایر تولید کنندگان گوشی هوشمند ، سهم بالایی در بازار امریکا دارد و از طرفی هم سامسونگ پرفروش ترین گوشی اندرویدی در امریکاست .

رقابت بر سر تصاحب بازار نرم افزاری گوشی هوشمند

اما در بحث سیستم عامل ها داستان به گونه ای دیگر است ، در این بازار اندروید با سهم ۵۲٫۱% صدر نشین است و آی او اس هم با ۴۱٫۹% در در رده دوم است . ویندوزفون ، بلک بری و سیمبیان هم به ترتیب با ۳٫۴% ، ۲٫۳% و ۰٫۱% در رده های بعدی هستند .

بنابر این آمار نرم افزارهای فیس بوک ، فروشگاه گوگل ، یوتیوب ، گوگل جستجو و رادیو پاندورا هم پنج نرم افزار پرطرفدار در ایالات متحده هستند .

اطلاعات بیشتر درباره رده بندی تلفن های همراه هوشمند ، سیستم عامل ها و نرم افزارهای محبوب و نیز جداول مقایسه ای این آمار نسبت با ماه گذشته را می توانید در وب سایت ComScore  مشاهده کنید .

خروج از نسخه موبایل