اپل همچنان محبوب ترین گوشی هوشمند امریکا

You are currently viewing اپل همچنان محبوب ترین گوشی هوشمند امریکا

اپل همچنان بیشترین سهم را از بازار گوشی هوشمند کشور امریکا در اختیار دارد و سامسونگ با اختلافی زیاد در تعقیب آن است .

بنا بر آمار منتشر شده توسط ComScore ، تحقیقات نشان می دهد که اپل همچنان اکثریت بازار گوشی هوشمند ایالات متحده را در اختیار دارد .

به گزارش ComScore ، حدود ۷۰% از دارندگان موبایل در امریکا از گوشی های هوشمند استفاده می کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۶۹ میلیون نفر هستند .
۴٫۹% از دارندگان تلف های همراه هوشمند اپل دارند و این درحالی است که ۲۷٫۸% مردم سامسونگ ، ۶٫۵% ال جی ، ۶٫۳% موتورولا و ۵٫۱% اچ تی سی دارند . این آمار نشان می دهد که هنوز هم اپل با اختلاف زیادی نسبت به سایر تولید کنندگان گوشی هوشمند ، سهم بالایی در بازار امریکا دارد و از طرفی هم سامسونگ پرفروش ترین گوشی اندرویدی در امریکاست .

رقابت بر سر تصاحب بازار نرم افزاری گوشی هوشمند

اما در بحث سیستم عامل ها داستان به گونه ای دیگر است ، در این بازار اندروید با سهم ۵۲٫۱% صدر نشین است و آی او اس هم با ۴۱٫۹% در در رده دوم است . ویندوزفون ، بلک بری و سیمبیان هم به ترتیب با ۳٫۴% ، ۲٫۳% و ۰٫۱% در رده های بعدی هستند .

بنابر این آمار نرم افزارهای فیس بوک ، فروشگاه گوگل ، یوتیوب ، گوگل جستجو و رادیو پاندورا هم پنج نرم افزار پرطرفدار در ایالات متحده هستند .

اطلاعات بیشتر درباره رده بندی تلفن های همراه هوشمند ، سیستم عامل ها و نرم افزارهای محبوب و نیز جداول مقایسه ای این آمار نسبت با ماه گذشته را می توانید در وب سایت ComScore  مشاهده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید