سامسونگ Galaxy S5 mini را رسما معرفی کرد

You are currently viewing سامسونگ Galaxy S5 mini را رسما معرفی کرد

بالاخره سامسونگ رسما مشخصات Galaxy S5 mini را منتشر کرد تا گمانه زنی ها و شایعه پراکنی ها درباره این گوشی نیز به اتمام برسد .

Galaxy S5 mini

نسخه کوچک کهکشانی مشهور اس ۵ در رده پوشی های متوسط قرار دارد و برای اولین بار چند روز دیگر در روسیه به فروش خواهد رسید و به تناوب در سراسر جهان وارد بازار می شود و قیمت آن در حدود ۴۷۹ یورو خواهد بود که در نقاط مختلف جهان تفاوت هایی نیز خواهد داشت. ناگفته نماند که برخی از ویژگی های خاص S5 مانند صدور گواهی IP67 ، سیستم صرفه جویی انرژی قدرتمند ، نمایش ضربان قلب و اسکنر اثر انگشت نیز در نسخه مینی برترین گوشی سامسونگ نیز وجود دارد .
اما سامسونگ جزییات ظاهری و سخت افزاری مختلفی را درباره این گوشی منتشر کرده است ، Galaxy S5 mini در رنگ های سیاه ، سفید ، آبی و طلایی وارد بازار می شود هرچند انتظار می رود سایر رنگ های این گوشی نیز به تناوب منتشر شود . طراحی و بافت پشت مینی دقیقا مثل اس ۵ است و سیستم عامل این گوشی نیز اندروید ۴٫۴ کیت کت می باشد .
نسخه مینی از لحاظ قطعات نسبت به برادر بزرگتر خود ضعیف تر است و دارای پردازشگر ۱٫۴ گیگاهرتزی چهار هسته Exynos 3470  و رم ۱٫۵ گیگابایتی است . حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت است و به وسیله کارت حافظه microSD قابل ارتقا تا ۶۴ گیگابایت است . در پشت این گوشی دوربین ۸ مگاپیکسلی فوکوس اتوماتیک با قابلیت فیلم برداری اچ دی ۱۰۸۰p به همراه فلاش LED است و در جلو دوربین ۲٫۱ مگاپیکسلی برای تماس ویدئویی و سلفی گیری می باشد .
نمایشگر این گوشی ۴٫۵ اینچی لمسی خازنی و Super AMOLED اچ دی ۷۲۰p و باتری آن ۲۱۰۰ میلی آمپریست .
این گوشی در دو مدل ارائه می شود که یکی از شبکه LTE Cat.4 و دیگری از ۳G HSPA+ پشتیبانی می کند . مدل LTE از NFC پشتیبانی می کند و پردازشگرش از نوع Qualcomm Snapdragon 400 می باشد .
JK Shin مدیر عامل و رییس بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات تلفن همراه در سامسونگ درباره این گوشی گفت : « ما همیشه در تلاش برای توسعه دستگاه هایی است که به طیف وسیعی از سلیقه مصرف کنندگان و سبک های جدید توجه داشته است . Galaxy S5 mini به کاربران اجازه می دهد از طراحی نمادین و ویژگی های ضروری و مفید Galaxy S5 با ایده ای مینیمالیستی استفاده کنند . »

دیدگاهتان را بنویسید