Call of Duty: Modern Warfare رسماً رونمایی شد؛ کاپیتان پرایس باز می‌گردد

You are currently viewing Call of Duty: Modern Warfare رسماً رونمایی شد؛ کاپیتان پرایس باز می‌گردد

حدود ۸ سال از انتشار Call of Duty: Modern Warfare 3، آخرین نسخه از سه‌گانه‌ی محبوب ندای وظیفه می‌گذرد. سه‌گانه‌ای که مرزهای محبوبیت را درنوردید و رکوردهای فروش بسیاری را جابه‌جا کرد. شاید موفقیت سایر عناوین بازی ندای وظیفه نظیر مجموعه‌ی Black Ops هم فراموش شدن جایگاه سری جنگ‌افزارهای مدرن بی‌تأثیر نبوده باشد اما روند افول عنوان ندای وظیفه خصوصاً بعد از رونمایی از نسخه‌ی چهارم Black Ops که بخش بازی تک نفره یا همان کمپین به طور کلی از آن حذف شده بود، سرعت بیشتری به خود گرفت. رونمایی رسمی از نسخه‌ی جدید Call of Duty: Modern Warfare اما گام جدید سازندگان بازی ندای وظیفه برای تکرار روزهای خوش آن‌ها است. روزهایی خاطره‌انگیز و زیبا.

این‌بار سازندگان ندای وظیفه دوباره دست به دامان کاپیتان پرایس و شخصیت کاریزماتیک او شده‌اند و با نوسازی و بهبود بازی Call of Duty: Modern Warfare به دنبال بازگشت به دوران اوج خود هستند. اولین و مهم‌ترین تغییر اعمال شده در این نسخه، افزوده شدن بخش کمپین به آن است. بخشی که به نظر پربارتر از همیشه طراحی شده است. در این نسخه از بازی امکان انتخاب دو مسیر برای کاربر میسر شده است. اولین مسیر بازی در نقش Tier 1 سرباز نیروی ویژه و دومی نقش سربازی شورشی در خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید:  Call of Duty WW2 ؛ بازگشت به جنگ جهانی دوم در ندای وظیفه

Call of Duty: Modern Warfare و روایت داستانی تازه

یکی از اهداف اصلی این روش بیان داستان و امکان بازی در نقش هر دو طرف نبردها، نمایش زاویه‌ای جدید از جنگ است. به گفته‌ی جیکوب مینکاف، مدیر طراحی بخش تک‌نفره‌ی بازی، هدف اصلی روایت داستان در جهانی واقعی است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare

ما روای داستانی از جنگ مدرن در دنیای واقعی هستیم. اگر سعی کنیم که سفیدنمایی کنیم، اگر واقعیت را بیان نکنیم، اگر جهانی را نشان دهیم که در آن قهرمانان با تروریست‌ها می‌جنگند و پیروز می‌شوند، هرگز نخواهیم توانست تأثیر جنگ بر مردم عادی، آسیب‌های جانبی و شرایطی که سربازان واقعی با آن روبرو می‌شوند را به تصویر بکشیم.
جیکوب مینکاف، مدیر طراحی بخش تک‌نفره‌ی بازی Modern Warfare

در بعد فنی هم موتور گرافیکی این نسخه نسبت به نسخه‌های پیشین تغییر کرده است و حالا با حداکثر میزان جزییات و دقت در طراحی سلاح‌ها، محیط‌ها، انسان‌ها و به طور کلی تمامی اجزای بازی روبرو هستیم. گرافیکی دقیق و جذاب که لذت بازی را چندین برابر خواهد کرد. بازگشت شخصیت‌های محبوب و پرطرفداری نظیر کاپیتان پرایس به بازی نیز بر جذابیت این نسخه خواهد افزود.

بیشتر بخوانید:  اولین ویدیو از گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Call of Duty: Modern Warfare برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های رومیزی در روز ۳ آبان (۲۵ اکتبر) سال جاری منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتر، خصوصاً از نسخه‌ی چند نفره بازی در نمایشگاه E3 امسال، حدود یک ماه دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شود.

تصویری از بازی ندای وظیفه: جنگ افزار نوین

منبع: The Verge

دیدگاهتان را بنویسید