ارسال پول از طریق جیمیل، سرویس جدید گوگل برای انگلیسی ها + ویدئو

You are currently viewing ارسال پول از طریق جیمیل، سرویس جدید گوگل برای انگلیسی ها + ویدئو

سرویس ارسال پول گوگل از طریق جیمیل، به زودی در انگلستان در دسترس خواهد بود. گوگل در خبری رسمی اجرایی شدن این پروژه را در هفته های آتی برای کاربران انگلیسی اعلام کرده است.
پیش از این، سرویس ارسال پول از طریق جیمیل در امریکا اجرایی شده بود و با ادغام سیستم کیف پول گوگل و جیمیل چند سالی بود که این امکان برای امریکایی ها در دسترس بود، اما با گسترش دسترسی کاربران به این امکان در انگلیس، گوگل نشان می دهد که قصد دارد این قابلیت را گسترش داده و به سمت جهانی شدن پیش ببرد.
ارسال پول از طریق جیمیل که The Send Money in Gmail نامیده می شود، به کاربران جیمیل اجازه می دهد با استفاده از نسخه دسکتاپ جیمیل حواله های مالی خود را برای همه، حتی برای کسانی داری حساب کاربری گوگل نیز نیستند، ارسال کنند.
برای استفاده از این امکان باید تنها نیاز به اتصال یک کارت اعتباری و یا حساب بانکی به سرویس کیف پول گوگل موسوم به Google Wallet است، با اتصال حساب به کیف پول گوگول، خودبخود آیکون مربوط به ارسال پول در جیمیل ظاهر می شود و این امکان در دسترس قرار می گیرد. پول های دریافتی در سیستم کیف پول گوگل را نه تنها می توان به حساب واریز کرد بلکه می توان از آن برای خرید از گوگل پلی و سایر فروشگاه های آنلاین که از حساب کاربری گوگل پشتیبانی می کنند، استفاده کرد.
برای استفاده از این قابلیت، تنها نیاز به کلیک بر روی لوگوی پوند (£) و یا دلار ($) در بخش ارسال جیمیل است و پول به عنوان ضمیمه (attach) ایمیل ارسال می شود.
گوگل اعلام کرده است این قابلیت را در یک الی دو هفته آینده در انگلیس اجرایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید