احتمال معرفی ساعت هوشمند مایکروسافت تا پایان سال جاری میلادی

You are currently viewing احتمال معرفی ساعت هوشمند مایکروسافت تا پایان سال جاری میلادی

چند هفته ای می شود که ارائه ساعت های هوشمند به بازار جدی تر شده و مدل های حختلفی وارد بازار شده اند که خبرهای این ساعت های هوشمند رقابتی سخت میان اپل و گوگل را نوید می دهد اما در این میان نباید غول دیگر فناوری ، مایکروسافت ، را از یاد ببریم ! هرچند به نظر می رسید مایکروسافت از حضور در بازار ساعت های عوشمند عقب نشینی کرده است اما حالا شایعاتی به گوشی می رسد که مایکروسافت به تازگی خود را برای ارائه اولین ساعت هوشمندش آماده می کند .

بنا بر شایعات منتشر شده این ساعت دارای ۱۱ سنسور ، قابلیت پشتیبانی از چند سیستم عامل و نیز یک نمایشگر در قسمت زیرین بند خود می باشد که مشاهد زمان را برای گروهی از استفاده کنندگان راحت تر می کند .

Nike Fuel band

گفته می شود مایکروسافت در طراحی این ساعت به جای استفاده از یک صفحه مستطیل مثل ساعت LG G و یا نمایشگر دایره ای مانند Motorola Moto 360 از مدلی شبیه به دست بند تناسب اندام شرکت نایک ( Nike Fuel band ) استفاده خواهد کرد . رابط کاربری این ساعت نیز که slick نام گذاری شده است ، می تواند به iOS ، Android و Windows Phone متصل شود که این خود نوعی برتری برای این ساعت است . این ساعت نیز مانند سایر ساعت های هوشمند موجود می تواند با آکاهی از برخی معیارهای سلامتی مانند ضربان قلب و ارسال این اطلاعات به گوشی و یا تبلت شما اطلاعاتی مفید از وضعیت بدنیتان را به شما بدهد .
مطمئنا خبر انتشار گواهی ثبت اختراعی در زمینه دستگاه همراهی که ناظر بر سلامت فرد استفاده کننده آن است و قابل اتصال به سایر دستگاه های هوشمند نیز می باشد توسط مایکروسافت در ماه گذشته هم به این شایعات دامن زده و پیش بینی می شود که ساعت هوشمند مایکروسافت حدود ماه اکتبر سال جاری میلادی معرفی شود .

دیدگاهتان را بنویسید