اولین گوشی دو سیمکارته ویندوزفون ۸٫۱ جهان معرفی شد

You are currently viewing اولین گوشی دو سیمکارته ویندوزفون ۸٫۱ جهان معرفی شد

به نظر می رسد خانواده گوشی های مبتنی بر سیستم عامل موبایل مایکروسافت در حال رشد است .
امروز کمپانی چینی Hisense برای اولین بار یک گوشی ویندوزفون را معرفی کرد ، شرکتی که شاید برای ما نامی آشنا نباشد و برای اولین بار باشد که نامش رو می شنویم اما چینی ها با آن آشنایی کامل دارند و با توجه به ورود روزافزون گوشی های چینی به بازار ایران شاید در آینده شاهد حضور این برند در کشورمان نیز باشیم .

Hisense Mira 6

این گوشی شرکت Hisense با نام Mira 6 وارد بازار خواهد شد . Mira 6 در واقع اولین گوشی دو سیمکارته دارای ویندوزفون ۸٫۱ است که البته تنها برای اپراتور China Telecom طراحی شده و از شبکه ۴G LTE پشتیبانی می کند .
این گوشی دارای صفحه نمایش ۵ اینچی لمسی اچ دی ۷۲۰p ، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی ، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی ، پردازشگر ۱٫۲ گیگاهرتزی چهار هسته Cortex-A7 ، پردازشگر گرافیکی Adreno 302 ، رم ۱ گیگابایتی ، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی ، سیستم صوتی دالبی سه بعدی می باشد و قطر آن ۷٫۱۸ میلی مترست .
قیمت این گوشی هنوز رسما اعلام نشده است و نیز هنوز اعلام نشده که این گوشی در سایر بازارهای جهان به فروش خواهد رسید اما انتظار می رود قیمت این گوشی مثل سایر محصولات چین قدری ارازن تر از گوشی های شبیه سایر شرکت ها باشد .
برگرفته از : GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید