Nokia X2 رسما معرفی و وارد بازار شد

You are currently viewing Nokia X2 رسما معرفی و وارد بازار شد

نوکیا رسما اولین مدل از نسل دوم گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید خود را معرفی کرد .
Nokia X2 اولین گوشی از نسل دوم اندرویدی نوکیا با صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی بزرگتر نسبت یه گوشی هم رده قبل خود Nokia X معرفی شد .

صفحه نمایش با سایز تصویر ۸۰۰×۴۸۰ همراه به نمایش ۲۱۷ پیکسل در هر اینچ ، پردازشگر دو هسته ۱٫۲ گیگاهرتزی Cortex-A7  و رم ۱ گیگابایتی از دیگر ویژگی های این گوشی جدید نوکیاست . از ویژگی های ظاهری این گوشی هم قرار گرفتن دو دکمه خانه و بازگشت در زیر نمایشگر Nokia X2 است .
ظرفیت باتری نوکیا ایکس ۲ ، ۱۸۰۰ میلی آمپر ( ۳۰۰ میلی آمپر بیشتر از نوکیا ایکس ) می باشد و کاربر به کمک آن قادر خواهد بود حداکثر چهار ساعت از اینترنت استفاده کند . حافظه داخلی این گوشی ۴ گیگابایت همراه با قابلیت اتصال کارت حافظه microSD تا ۳۲ گیگابایت می باشد .

Nokia X2

سایز این گوشی ۱۲۱٫۷×۶۸٫۳×۱۱٫۱ میلی متر و وزن آن ۱۵۰ گرم است که نسبت به نوکیا ایکس ۱۲۹ گرمی کمکی سنگین تر است . این گوشی دارای دو دوربین است که اصلی در پشت آن ۵ مگاپیکسلی فوکوس اتوماتیک همراه با فلاش ال ای دی بود و دوربین جلویی نیز برای تماس های اسکایپی می باشد . همچنین این گوشی دارای قابلیت اتصال به شبکه بی سیم و بلوتوث است و به صورت دو سیم کارته به بازار ارائه خواهد شد .
هرچند انتظار می رود که نوکیا به روزرسانی رسمی جدیدی برای گوشی های سری X خود منتشر کند اما هنوز این شرکت هیچ موضع گیری رسمی خاصی در این باره نداشته است .
نوکیا X2 با قیمت ۹۹ یورو ( بدون احتساب مالیات ) و در رنگ های سبز ، سیاه ، سفید ، نارنجی و زرد وارد بازار شده است .

دیدگاهتان را بنویسید