نماد سایت ای‌پی‌بلاگ

Lenovo Golden Warrior گوشی هشت هسته ای با قیمت فوق العاده ارازن

Lenovo Golden Warrior
Lenovo Golden Warrior گوشی ارزان قیمت هشت هسته ای رسما معرفی شد .
Lenovo امروز صبح رسما اعلام کرد که گوشی Golden Warrior از ساعت ۱۰ روزی ۱۴ جولای برای اعضای سایت Weibo  ( شبکه اجتماعی مشهور چینی ) با قیمت استثنایی ۳۲ دلار در دسترس خواهد بود . برای کسانی هم شانس استفاده از این معامله شیرین را ندارند این گوشی در سایت JD.com از روز ۱۸ جولای در دسترس خواهد بود .
هرچند لنوو هیچ اظهار نظری برای ارائه این گوشی در سایر کشور ها نداشته اما نکته مهم استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی ارزان قیمتی با حدود قیمتی ۱۳۷ ( دو مدل ۱۲۹ و ۱۴۵ )دلار است که نسبت به گوشی های عرضه شده توسط سایر برندها کاملا ارزان به نظر می رسد .
این قیمت ارزان وقتی بیشتر به چشم می آید که نگاهی گذارا به سخت افزارهای این گوشی قدرتمند بیندازیم . جنگجوی طلایی لنوو دارای پردازشگر ۱٫۷ گیگاهرتزی ۸ هسته ای واقعی MT-6592 از MediaTek همراه با پردازشگر گرافیکی Mali-450 MP4 را داراست ، نمایشگر ۵ اینچی این گوشی از نوع IPS و با اندازه تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ می باشد و رم آن ۲ و حافظه داخلیش ۱۶ گیگابایتی است و قابلیت نصب حافظه جانبی تا ۳۲ گیگابایت نیز وجود دارد . دوربین های عقب و جلوی این گوشی نیز به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسل استو سیستم عامل اندروید ۴٫۴ هم به صورت پیشفرض روی آن نصب شده است . شاید تنها ضعف این گوشی در نمایشگر آن است ، نمایشگری که ۷۲۰p است و تراکم پیکسلی ۲۹۴ppi را نمایش می دهد که نمایشگرهای ۵ اینچی سایر گوشی های معمول این روزها در حدود ۴۴۱ppi است که نشان از ضعف تنمایشگر این گوشی است که در واقع فدای قیمت واقعا پایین آن شده است .
این گوشی در دو مدل برای اپراتور های چینی با دو قیمت ۱۲۹ دلار ( ۷۹۸ یوان ) و ۱۴۵ دلار ( ۸۹۸ یوان ) در دسترس خواهد که هر دو مدل از شبکه ۴G LTE پشتیبانی می کنند .
Lenovo Golden Warrior
خروج از نسخه موبایل