Lenovo Golden Warrior گوشی هشت هسته ای با قیمت فوق العاده ارازن

You are currently viewing Lenovo Golden Warrior گوشی هشت هسته ای با قیمت فوق العاده ارازن
Lenovo Golden Warrior گوشی ارزان قیمت هشت هسته ای رسما معرفی شد .
Lenovo امروز صبح رسما اعلام کرد که گوشی Golden Warrior از ساعت ۱۰ روزی ۱۴ جولای برای اعضای سایت Weibo  ( شبکه اجتماعی مشهور چینی ) با قیمت استثنایی ۳۲ دلار در دسترس خواهد بود . برای کسانی هم شانس استفاده از این معامله شیرین را ندارند این گوشی در سایت JD.com از روز ۱۸ جولای در دسترس خواهد بود .
هرچند لنوو هیچ اظهار نظری برای ارائه این گوشی در سایر کشور ها نداشته اما نکته مهم استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی ارزان قیمتی با حدود قیمتی ۱۳۷ ( دو مدل ۱۲۹ و ۱۴۵ )دلار است که نسبت به گوشی های عرضه شده توسط سایر برندها کاملا ارزان به نظر می رسد .
این قیمت ارزان وقتی بیشتر به چشم می آید که نگاهی گذارا به سخت افزارهای این گوشی قدرتمند بیندازیم . جنگجوی طلایی لنوو دارای پردازشگر ۱٫۷ گیگاهرتزی ۸ هسته ای واقعی MT-6592 از MediaTek همراه با پردازشگر گرافیکی Mali-450 MP4 را داراست ، نمایشگر ۵ اینچی این گوشی از نوع IPS و با اندازه تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ می باشد و رم آن ۲ و حافظه داخلیش ۱۶ گیگابایتی است و قابلیت نصب حافظه جانبی تا ۳۲ گیگابایت نیز وجود دارد . دوربین های عقب و جلوی این گوشی نیز به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسل استو سیستم عامل اندروید ۴٫۴ هم به صورت پیشفرض روی آن نصب شده است . شاید تنها ضعف این گوشی در نمایشگر آن است ، نمایشگری که ۷۲۰p است و تراکم پیکسلی ۲۹۴ppi را نمایش می دهد که نمایشگرهای ۵ اینچی سایر گوشی های معمول این روزها در حدود ۴۴۱ppi است که نشان از ضعف تنمایشگر این گوشی است که در واقع فدای قیمت واقعا پایین آن شده است .
این گوشی در دو مدل برای اپراتور های چینی با دو قیمت ۱۲۹ دلار ( ۷۹۸ یوان ) و ۱۴۵ دلار ( ۸۹۸ یوان ) در دسترس خواهد که هر دو مدل از شبکه ۴G LTE پشتیبانی می کنند .
Lenovo Golden Warrior

دیدگاهتان را بنویسید