نماد سایت ای‌پی‌بلاگ

بازار داغ ساعت های هوشمند با ورود Swatch داغ تر می شود

Swatch

در حالی که مانور و رقابت و تبلیغات فراوان شرکت های مشهوری مثل سامسونگ ، اپل ، ال جی ، سونی و حتی مایکروسافت در زمینه تولید ساعت هوشمند ناظر بر سلامتی روز به روز پر رنگتر می شود ، حالا نام جدیدی در صدر اخبار قرار گرفته که می تواند رقابت در این بازار رو به رشد و جوان را بیش از پیش سخت تر کند .
شرکت جدیدی که قصد ورود به این بازار را دارد ، Swatch کمپانی مشهور و پرآوازه ساعت سازی سوییسی است ، ساعت سازی که بی شک همه ما با نام آن آشنا هستیم .
Swatch با اعلام رسمی ورودش به این بازار و انتشار تصویر ساعت جدید خود (تصویر پایین) ، وارد این عرصه شده است . عرصه ای که برای پیشتازی در آن به چیزی بیش از سابقه فروش بالای ساعت های لوکس و گرانبها داشت ، چراکه رقبای این عرصه هموطنان سوییسی Swatch نیستند و غول فناوری جهان در این زمینه فعالند و همگی توجه خاصی به این بازار دارند .

Swatch هنوز اطلاعات دقیقی از اولین ساعت هوشمندش منتشر نکرده و تنها به انتشار این نکته که این ساعت دارای امکانات معمولی که سایر ساعت ها هم دارند مانند نظارت بر وضعیت قلب ، خواب و غذا بسنده کرده است .
هرچند قیمت و زمان فروش دقیق این ساعت منتشر نشده اما پیش بینی می شود مدل پلاستیکی آن قیمتی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار داشته باشد . گفتنی است برخی رسانه ها مدعی شده اند Swatch قصد دارد در کنار مدل معمولی پلاستیکی ، مدل فلزی و لوکس هم تولید کند .

خروج از نسخه موبایل