بازار داغ ساعت های هوشمند با ورود Swatch داغ تر می شود

You are currently viewing بازار داغ ساعت های هوشمند با ورود Swatch داغ تر می شود

در حالی که مانور و رقابت و تبلیغات فراوان شرکت های مشهوری مثل سامسونگ ، اپل ، ال جی ، سونی و حتی مایکروسافت در زمینه تولید ساعت هوشمند ناظر بر سلامتی روز به روز پر رنگتر می شود ، حالا نام جدیدی در صدر اخبار قرار گرفته که می تواند رقابت در این بازار رو به رشد و جوان را بیش از پیش سخت تر کند .
شرکت جدیدی که قصد ورود به این بازار را دارد ، Swatch کمپانی مشهور و پرآوازه ساعت سازی سوییسی است ، ساعت سازی که بی شک همه ما با نام آن آشنا هستیم .
Swatch با اعلام رسمی ورودش به این بازار و انتشار تصویر ساعت جدید خود (تصویر پایین) ، وارد این عرصه شده است . عرصه ای که برای پیشتازی در آن به چیزی بیش از سابقه فروش بالای ساعت های لوکس و گرانبها داشت ، چراکه رقبای این عرصه هموطنان سوییسی Swatch نیستند و غول فناوری جهان در این زمینه فعالند و همگی توجه خاصی به این بازار دارند .

Swatch

Swatch هنوز اطلاعات دقیقی از اولین ساعت هوشمندش منتشر نکرده و تنها به انتشار این نکته که این ساعت دارای امکانات معمولی که سایر ساعت ها هم دارند مانند نظارت بر وضعیت قلب ، خواب و غذا بسنده کرده است .
هرچند قیمت و زمان فروش دقیق این ساعت منتشر نشده اما پیش بینی می شود مدل پلاستیکی آن قیمتی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار داشته باشد . گفتنی است برخی رسانه ها مدعی شده اند Swatch قصد دارد در کنار مدل معمولی پلاستیکی ، مدل فلزی و لوکس هم تولید کند .

دیدگاهتان را بنویسید