Opera Neon طرح مفهومی نسل جدیدی از مرورگرهای دسکتاپ

You are currently viewing Opera Neon طرح مفهومی نسل جدیدی از مرورگرهای دسکتاپ

Opera Neonشرکت اپرا طرحی مفهومی از یک مرورگر جدید با نام Opera Neon را متنشر کرده است. مرورگری جدید که قابلیت‌ها و خلاقیت‌های بسیاری در آن به کار رفته و تجربه‌ای جدید از وبگردی را برای کاربران رقم می‌زند. Opera Neon که در حال حاضر تنها برای رایانه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شده است، نمایی از نسل آینده‌ی مرورگرهای وب است و ویژگی‌های خاصی را در خود جای داده است.

Opera Neon ابزاری جذاب برای وبگردی

مرورگر Opera Neon طرحی جدید از مرور وب را ارائه می‌کند. طرحی که علاوه بر ویژگی‌های جذاب بصری و سرعت بالا، برخی از ابزارهای کاربردی تحت وب نیز از طریق مرورگر قابل دسترسی است. با استفاده از Opera Neon کاربر قادر است علاوه بر جستجو و گشت و گذار در دنیای اینترنت، موسیقی آنلاین گوش دهد، با دوستانش گفتگو کند و ویدئوهای آنلاین را مشاهده کند. همه‌ی این‌ها به کمک قابلیت چند پنجره (Multi window) در دسترس است.

باز کردن چند پنجره در کنار هم و مشاهده آن در صفحه نمایشگر قابلیتی است که Multi window یا همان چند پنجره نامیده می‌شود. قابلیتی که مدت‌هاست در ویندوز وجود داشته و از چند سال پیش به اندروید هم اضافه شده است. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد همزمان چند نرم افزار را باز کرده و به طور همزمان از آن استفاده کند.

یکی از ویژگی‌های جدید و جذاب به کار رفته در مرورگر اپرا نئون نیز همین قابلیت چند پنجره است. یعنی با استفاده از این مرورگر دیگر نیاز نیست برای گوش دادن موسیقی یک نرم افزار جداگانه باز کنید و یا برای مشاهده‌ی همزمان ویدئو و چت با دوستان میان برگه‌های مرورگر جابه‌جا شوید،‌ بلکه به راحتی قادر خواهید بود چندین برگه را در یک صفحه‌ی مرورگر مشاهده کنید و همزمان همه‌ی کارها را انجام دهید.

اپرا نئون

امکان عکس گرفتن (Snap) از صفحات در حال نمایش و به اشتراک گذاری آن با دوستان، مدیریت تمامی موسیقی‌ها و ویدئوها در یک پنل، ابزارهای گرافیکی جذاب برای مدیریت وب‌سایت‌های مورد علاقه و بسیاری دیگر امکانات و قابلیت‌های جدید،‌ Opera Neon را به مرورگری جذاب و کاربردی برای وبگردی شما تبدیل می‌کند.

اگر می‌خواهید نگاهی به نسل بعدی مرورگرهای وب بیندازید و با آن آشنا شوید، می‌توانید نسخه‌ی ویندوز این مرورگر را از سایت رسمی اپرا دانلود کنید و از نسل جدید وبگردی لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید