جنگهای صلیبی / تحلیل قشنگ / قسمت اول / بخش ۲

You are currently viewing جنگهای صلیبی / تحلیل قشنگ / قسمت اول / بخش ۲

با سلام مجدد، با ادامه برنامه تحلیل قشنگ با شما هستیم، سوال سوم، آقای رحیمی منظور هنری از اینکه اگر نیوکمپ بودم میبردیم چی یود؟
حامد : در اون زمان گروه های جنگجو تیم هایی داشتن و بین اون ها مسابقاتی برگزار میشد، هنری هم یکی از اون ها بود که خیلی معروف و پرطرفدار بود، در بعضی از منابع اومده که اون مدتی در یوونتوس ایتالیا می جنگید ولی بعد از اون آرسن کبیر اون رو به آرسنال ترنسفر کرد و بعد هم به بارسلونای اسپانیا رفت و بعد هم به جزایر دوری رفت که الان به نام امریکا میشناسیم، البته لازمه که بگم گروهی هم اون و کریستف کلمب رو یک نفر می دونن!
مجری : در حال حاضر یک مهمان ویژه تلفنی داریم، الو سلام آقای باندراس، حال شما خوبه؟
آنتونیو باندراس : با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه به خصوص خانم جولی در خدمت هستم!
– شما از منتقدین این سریال به حساب می یاین، علت انتقادتون چیه؟
– این سریال خونوادگی نیست! اگه شما این سریال رو با فیلم فاخر، کاملا مفهوم گرا و خانوادگی گناه اصلی مقایسه کنین به ضعف های این سریال در جذب همه خانواده پی خواهید برد، مطمئنا این سریال در این زمینه ضعیف عملکرده!
جولی : آقای باندراس من با شما کاملا مخالفم، این سریال در این زمینه هم جای پیشرفت زیادی داره و میتونه در قسمت های بعد پیشرفت کنه، به نظر من شما خیلی زود قضاوت کردین!
آنتونیو : خانم جولی من مثل همیشه با شما موافقم، فقط یه سوال خصوصی دارم، اگه ممکن جواب بدین، اگه نبود بعدا برام پی ام بذارین، حقیقت داره که شما می خواین از آقای پیت جدا بشین؟
– بله درسته
– چه خوب، کار درستی انجام می دین! من یه پیشنهاد خوب دارم، برای اینکه ناراحتی و ناهنجاری های ناشی از طلاق در ذهنتون از بین بره بهتره که سریعا بعد از طلاق یه فیلم فاخر دیگه هم بازی کنین، من گناه اصلی ۲ به نویسندگی فوق حرفه ای خودم رو پیشنهاد می کنم، خیلی فیلم خوب، خاطره انگیز و مشهوری خواهد شد!
– نه خیر، اولا من قرار داد فیلم بعدیم رو بستم، اسم فیلم آقا و خانم رحیمی هست و من و آقا حامد با هم توی این فیلم بازی میکنیم، دوما مگه تو خودت خواهر مادر نداری، کثافت، بی شعور، کثافت ِ بی شعور!
حامد : بی ناموس، اگه مردی بعد از برنامه بیا در استدیو!
مجری : خب، ادامه میدیم، ممنون از انتونیوی عزیز، خانم جولی به عنوان آخرین سوال، به نظر شما آلفرد کبیر در این سریال چند قسمت حضور خواهد داشت؟
جولی : آلفرد از نقش های اصلی چند قسمتی آینده نخواهد بود، من مطمئنم، ۱۰۰ درصد او از سریال حذف خواهد شد!
مجری : چرا؟ دلیل خاصی دارین؟
– اولا مستندات تاریخی این موضوع که آلفرد خواهد رفت کاملا وجوده، من می تونم بگم، ولی نمی گم! دوما اینکه اون بازیگر ضعیف و بی شعور رو من از قدیم میشناسم، اون تمایلی به بازی در سریال  هایی که بازیگر زن نداشته باشن، نداره!
مجری : خب، به پایان قسمت اول از مجموعه تحلیل قشنگ رسیدیم، قسمت بعدی این برنامه پس از نمایش قسمت ششم سریال پخش خواهد شد، با تشکر از خانم جولی و آقای رحیمی که زحمت کشیدن و به برنامه ما اومدن و با تحلیل های خوب، شیوا و پر توانشون اطلاعات ما رو بیشتر کردن، تا برنامه بعد همه شما رو به خدا می سپاریم…..
[پشت صحنه پس پایان برنامه]
مجری : آنجل حالا هنوز که خبری نشده، چرا یقه لباستو باز میکنی؟ اینجا نا محرم نشسته! بار گناهت رو بیشتر نکن!
حامد : آنجلینا این بی شعور رو ولش کن، بیا بریم!
انجلینا : چشم اقا حامد…

دیدگاهتان را بنویسید