معرفی Samsung Galaxy Stellar 2 میان‌رده جدید کهکشان سامسونگ

You are currently viewing معرفی Samsung Galaxy Stellar 2 میان‌رده جدید کهکشان سامسونگ

چند سالی هست که سامسونگ علاوه بر ساخت پرچم‌داران قدرتمند، سعی دارد با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند رنگارنگ و متنوع بازار میان‌رده‌ها را نیز از آن خود کند. گوشی‌هایی که آنقدر تعدادشان زیاد است که گاهی نام برخی از آن‌ها را هم نشنیده‌ایم. مثلاً خود من با دیدن خبر انتشار مشخصات گوشی Samsung Galaxy Stellar 2 تازه متوجه شدم که یک گوشی به نام Stellar هم در میان محصولات سامسونگ بوده که حالا مدل بعدی آن هم در راه است! البته مدل اول گوشی Galaxy Stellar در سال ۲۰۱۲ و به تعداد محدود وارد بازار شد و در واقع Stellar یکی از گوشی‌های کم و نشان سامسونگ محسوب می‌شود.

سخت افزار Galaxy Stellar 2

گوشی هوشمند Stellar 2 سامسونگ، یک میان‌رده‌ی جدید است که اتفاقاً ویژگی‌های جالبی دارد. در این روزها که همه‌ي تولید کنندگان سعی می‌کنند تا جایی که می‌شود نمایشگر گوشی را بزرگ کرد! سامسونگ سخت افزاری خوب را در اندازه‌ای کوچک ارائه کرده است. این گوشی می‌تواند گزینه‌ای خوب برای کسانی باشد که می‌خواهند یک گوشی کاملاً متوسط از هر نظر را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:  پرچمداران سامسونگ رونمایی شدند؛ معرفی رسمی Samsung Galaxy S8 و S8+

مهم‌ترین ویژگی Stellar 2 نمایشگر نسبتاً کوچک آن است، نمایشگری ۴٫۵ اینچی سوپر امولد (Super AMOLED) با کیفیت ۷۲۰p که در کنار سخت افزاری خوب شامل تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۶، حافظه‌ی رم ۲٫۵ گیگابایتی، سنسور اثر انگشت و نیز سیستم عامل به روز اندروید نوقا ۷٫۰ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی Stellar 2 هم به نسبت هم رده‌های این گوشی بسیار بالا است. از سویی دیگر ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپری باتری این گوشی هم کاملاً خوب و منطقی به نظر می‌رسد. پورت اتصالی این گوشی نیز میکرو یو‌اس‌بی است و از فناوری Quick Charge 2.0 هم پشتیبانی می‌کند.

نقطه ضعف اصلی این میان‌رده‌ی جدید سامسونگ دوربین‌های آن هستند؛ استفاده از سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و ۱٫۲ مگاپیکسلی برای دوربین جلو، چندان مناسب این روزهای کاربران نیست.

بنابر شایعات، قیمت Samsung Galaxy Stellar 2 احتمالاً ۶۹۹ یوان چین معادل ۱۰۲ دلار امریکا خواهد بود. هنوز زمان ورود این گوشی به بازار اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید