هانس وست برگ مدیر عامل اریکسون کاندیدای جدید مدیریت مایکروسافت

You are currently viewing هانس وست برگ مدیر عامل اریکسون کاندیدای جدید مدیریت مایکروسافت

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ هانس وست برگ (Hans Vestberg) ، مدیر شرکت اریکسون هم به لیست نامزدهای مدیر عاملی شرکت مایکروسافت اضافه شد.

پس از استعفای استیو بالمر، چندین گزینه برای مدیریت این غول بازار رایانه معرفی شد که می توان به استفن الوپ، مدیر عامل نوکیا، تونی بیتس، مدیر اجرایی مایکروسافت و ساتیا نادلا مدیر بخش پردازش ابری مایکروسافت اشاره کرد. حالا هم که نام هانس وست برگ هم به این لیست اضافه شده است.

بالمر به مدت ۱۳ سال هدایت مایکروسافت را به عهده داشت و در اگوست سال گذشته اعلام کرد که طی ۱۲ ماه مدیریت مایکروسافت را به فرد دیگری خواهد سپرد که بتواند با ایده های جدیدش مایکروسافت را به یکی از بزرگترین قدرت های جهان موبایل تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:  ویندوز 7 به تاریخ پیوست؛ پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز محبوب

جدایی اریکسون از سونی، تصمیم مهم هانس وست برگ

وست برگ ۲۵ سال کار در شرکت اریکسون را دارد و از سال ۲۰۱۰ مدیریت این شرکت را به عهده گرفت. از مهم ترین تصمیمات وست برگ در زمان مدیریت شرکت اریکسون، می توان به جدایی این شرکت از سونی برای تمرکز بر خدمات اریکسون اشاره کرد.

گفتنی است اریکسون در سپتامبر گذشته پلتفرم تجاری  Microsoft’s Mediaroom IPTV را طراحی و راه اندازی کرد که این محصول بر پایه تلویزیون های اینترنتی مانند AT&T’s U-verse و Deutsche Telekom می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید