آخرین اخبار و شایعات پیرامون Samsung Galaxy S6

You are currently viewing آخرین اخبار و شایعات پیرامون Samsung Galaxy S6

هرچه به سال نو میلادی نزدیکتر می شویم، شایعات و اخبار پیرامون نسل جدید گوشی ها افزایش می یابد؛ در این میان بسیاری از نگاه ها معطوف به اخبار و شایعات حول پرچم دار جدید سامسونگ Galaxy S6 است.

هرچند بنابر اعلام سامسونگ بدنه تمام فلزی تنها در سری Galaxy A استفاده می شود، اما جدیدترین خبرها حاکی از این است که سامسونگ در این گوشی نیز مانند Note 4 از قاب آلومینیومی استفاده کرده است.
از طرفی گفته می شود Galaxy S6 از دو طرف دارای نمایشگر خمیده مانند گوشی Galaxy Note Edge باشد، هرچند برخی منابع نیز معتقدند این طراحی در نسخه ای دیگر از S6 با نام S6 Edge استفاده خواهد شد. در این صورت باید منتظر معرفی دو نسخه از پرچم دار جدید کهکشانی های سامسونگ، اس ۶ باشیم.
در مورد چیپست این گوشی نیز دو دسته خبر منتشر شده است، دسته اول اشاره به استفاده سامسونگ از چیپست ساخت خودش با نام Exynos 7 دارد و دسته ای دیگر از اخبار به استفاده از چیپست Qualcomm Snapdragon 810 در این گوشی اشاره می کند.
انتظار می رود امسال بر خلاف سال های گذشته خبری از نمونه جدید سری اس سامسونگ در نمایشگاه CES 2015 نباشد و این گوشی به صورت رسمی در یک چهارم دوم سال ۲۰۱۵ و در ماه آوریل رونمایی شود. باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه زمانی اقدام به معذفی این گوشی خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید