Lenovo Vibe S1 اولین گوشی هوشمند جهان با دو دوربین سلفی

You are currently viewing Lenovo Vibe S1 اولین گوشی هوشمند جهان با دو دوربین سلفی

مایشگاه IFA به رسم چند دهه گذشته در حال برگزاری است و شرکت معتبر فناوری از این فرصت برای معرفی جدیدترین محصولات خود استفاده می کنند. هرچند متأسفانه برای پوشش خبری کامل این رویداد زمان کافی را ندارم، اما خبر منتشر شده در غرفه شرکت لنوو آنقدر برایم جالب بود که مجاب به نوشتن چند خطی در این باره شدم.
در کنار تبلت و گوشی های معرفی شده توسط لنوو که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند، تلفن هوشمند Lenovo Vibe S1 از جهتی دیگر قابل توجه است و عنوانی خاص را یدک می کشد؛ اولین گوشی هوشمند دارای دو دوربین جلو (سلفی).
لنوو در این گوشی یا ارائه فناوری نوینی در عکاسی سلفی، دو دوربین را در جلوی گوشی تعبیه کرده، یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی، در هنگام عکاسی با دوربین های جلو این گوشی، دوربین ۸ مگاپیکسلی وظیفه عکس برداری را به عهده دارد و دوربین ۲ مگاپیکسلی با تجزیه و تحلیل عمیق اطلاعات تصویر را شبیه بینایی دو چشمی انسان تطبیق می دهد. در کنار این توانایی لنوو نرم افزاری حرفه ای برای ادیت تصاویر را فراهم کرده که توانایی ثبت سلفی های خلاقانه تر را ممکن می سازد. امکانات موسوم به Blur (امکان فکوس بر حداکثر سه نقطه در تصویر)، Bokeh (افزودن تصویر پس زمینه به عکس گرفته شده)، Cut out (برش بخش های اضافی تصاویر) و …
لنوو Vibe S1 در کنار دارابودن دوربین های جلو، داری پردازنده هشت هسته ۶۴ بیتی مدیاتک، نمایشگر ۵ اینچی Full HD، رم ۳ گیگاباتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۲۵۰۰ mAh می باشد. دوربین پشت این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است، سیستم عاملش اندروید ۵ شبکه ارتباطی آن LTE است.
Lenovo Vibe S1 با قیمت ۲۹۹ دلار از ماه نوامبر سال جاری میلادی (۲۰۱۵) در دو رنگ سفید و آبی وارد بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید