جدیدترین تصاویر آیفون ۷ ، دو دوربین بدون دکمه Home

You are currently viewing جدیدترین تصاویر آیفون ۷ ، دو دوربین بدون دکمه Home

با داغ تر شدن بازار شایعات پیرامون اپل آیفون ۷ ، این بار تصاویر جدیدی از نسل بعدی گوشی های شرکت اپل از چین به فضای مجازی درز کرده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این گوشی دارای دوربین در بخش پشتی است، دوربین هایی که با فناوری جدیدی تصاویر را ثبت خواهند کرد، هرچند بنا به تجریه نمی توان این طراحی و دارا بودن دو دوربین را برای آیفون ۷ قطعی دانست اما تا به حال در اکثر تصاویر غیر رسمی منتشر شده، آیفون ۷ دارای دو دوربین است.
از طرفی مشاهده Smart Connector در تصاویر جدید منتشر شده، موجب تایید برخی خبرهای قبلی درباره نسخه Pro آیفون است که با طراحی مشابه iPad Pro قرار است به بازار ارائه شود. iPhone Pro که در ماه های گذشته اخبار جسته گریخته پیرامون آن منتشر شده است، مدلی جدید از آیفون است که دقیقا مشخص نیست قرار است جایگزین نسخه Plus باشد و یا به عنوان مدلی جدید وارد بازار شود.
نکته جالب توجه دیگر در تصاویر منتشر شده، عدم مشاهده دکمه خانه یا همان home button در طراحی گوشی است، اتفاقی که پس از حدس و گمان های بسیار درباره بودن و یا نبودن آن هنوز هم محل اختلاف نظر است.
به هر حال مثل سال های قبل هیج یک از این شایعات را نه می توان تایید و نه می توان تکذیب کرد و شاید تنها راه پیگیری شایعات تا ما سپتامبر سال جاری و مراسم رونمایی آیفون ۷ باشد.

آیفون 7

دیدگاهتان را بنویسید