Adobe Spark نرم افزاری ساده برای ویرایش و انتشار تصاویر

You are currently viewing Adobe Spark نرم افزاری ساده برای ویرایش و انتشار تصاویر

امروز شرکت Adobe نرم افزار جدیدی برای طراحی تصاویر ابتدایی و ساده را با نام Spark رونمایی کرد. این نرم افزار که دارای دو نسخه تحت وب و iOS است، دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است و به کاربران مبتدی کمک می کند تصاویر و ویدئوهای خود را بسازند. در واقع Adobe Spark تلفیقی از سه نرم افزار است که پیش تر Adobe آن ها را برای سیستم عامل iOS ارائه کرده بود. این سه نرم افزار Adobe SparkPost، Adobe SparkPage و Adobe Spark Video نام دارند.
Adobe Spark Post: که قبلاً با نام Adobe Post موجود بود، نرم افزاری برای تولید تصاویر مخصوص شبکه های اجتماعی است. کاربر می تواند با گرفتن عکس، انتخاب فونت و نوشتن متن روی آن تصویرش را بسازد و در شبکه های اجتماعی منتشر و یا آن را چاپ کند.
Adobe Spark Page: نام قبلیش Adobe Slate بود و نرم افزاری برای ترکیب متون و فایل های گرافیکی است.
Adobe Spark Video: این نرم افزار که در گذشته Adobe Voice نام داشت چیزی بیشتر از یک نرم افزار تولید اسلایدشاو با قابلیت افزودن صدا نیست. کاربر می تواند تصاویر، افکت ها، اصوات و موسیقی هایش را به کمک این نرم افزار به یک ویدیو تبدیل کند.
به گفته شرکت Adobe هدف این شرکت از تولید Spark کاربران عادی است، کاربرانی که وقت و یا توان استفاده از نرم افزارهای حرفه ای این شرکت نظیر فتوشاپ را ندارند اما در شبکه های اجتماعی فعال هستند و دوست دارند با تصاویرشان خاطره سازی کنند.
استفاده از Spark کاملاً رایگان است و تمامی تصاویر و ویدیوهای تولیدشده در سرورهای Adobe ذخیره شده و قابل دریافت هستند. برای مشاهده نسخه تحت وب Spark کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید