نسخه رسمی BitTorrent Now برای iOS و تلویزیون اپل منتشر شد

You are currently viewing نسخه رسمی BitTorrent Now برای iOS و تلویزیون اپل منتشر شد

بیت تورنت پس از ارائه نرم افزار استریم مستقیمش، موسوم به BitTorrent Now، برای اندروید، حالا نسخه رسمی این نرم افزار برای تمامی محصولات اپل را منتشر کرده است. BitTorrent Now قابلیت اجرای همه محصولات مبتنی بر سیستم عامل iOS و نیز تلویزیون اپل (Apple TV) را داراست.

هرچند نام تورنت و دانلود از آن، برای بسیاری از ما، یادآور روشی برای گذر از قانون حق نشر (کپی رایت) باشد، اما پس از تشدید حمایت از حقوق مؤلفین در سراسر جهان، بسیاری از ارائه دهندگان خدمات تورنت هم به فعالیت هایشان را به صورت قانونی ادامه دادند. بیت تورنت به عنوان یکی از بزرگترین مراجع تورنت جهان نیز، از این قاعده مستثنی نیست و با تغییر رویه، شیوه ای جدید را برای اشتراک گذاری فایل ها دنبال می کند. به همین منظور این شرکت اقدام به چندین نرم افزار دارای محتوای قانونی کرده که یکی از آن ها BitTorrent Now است. نسخه اندروید این نرم افزار در ماه ژوئن گدشته منتشر شد و حالا نسخه رسمی iOS آن نیز امروز در اپ استور قرار داده شده است.

قابلیت های نرم افزار BitTorrent Now

کاربران به کمک BitTorrent Now می توانند جدیدترین فیلم ها و ویدئوهای هنرمندان مورد علاقه خود را در گجت های همراه اپل نظیر آیفون و آیپد ببینند و یا از طریق تلویزیون اپل به تماشا بنشینند. همچنین کاربران می توانند در BitTorrent Now هنرمندان مورد علاقه خود را دنبال کنند، لیست پخش بسازند و اتفاقات جاری در شبکه های اجتماعی را پیگیری کنند. تلویزیون اپل نیز امکان مشاهده ویدیوهای چند فیلم ساز طرف قرارداد بیت تورنت نظیر The Onion، Super Deluxe و IHEARTCOMIX  را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

دانلود نسخه iOS از آی تونز

دانلود نسخه اندروید از پلی استور

دیدگاهتان را بنویسید