اولین ویدیو و تصاویر منتشر شده از Galaxy Note7 Edge

You are currently viewing اولین ویدیو و تصاویر منتشر شده از Galaxy Note7 Edge

پس از انتشار عکس های مختلفی از Samsung Galaxy Note7 بالاخره اولین ویدیوی این گوشی نیز منتشر شد. هرچند مدت زمان این ویدیو بسیار کوتاه است، اما دست ِ کم می توان تشخیص داد که رابط کاربری Galaxy Note7 مشابه Galaxy S7 است.

این ویدیو در واقع تبلیغی غیر مستقیم برای محافظ صفحه ای شیشه ای محصول شرکت Olixar است.در واقع برای گوشی نمایش داده در این ویدیو از محافظ صفحه Olixar استفاده شده است. این محافظ صفحه به صورت یکپارچه تمامی بخش های نمایشگر، از جمله بخش منحنی را در مقابل آسیب های احتمالی محافظت می کند. محافظ صفحه ای خاص، که قیمتش ۴۲ پوند (حدود ۲۰۰ هزار تومان) است.

محافظ صفحه ویژه Galaxy Note7 Edge

تصویر زیر نیز اولین تصویر تأیید شده از نسخه مسطح Galaxy Note7 است.

Galaxy Note7

تولید انبوه Galaxy Note7 رویایی که واقعی می شود!

سامسونگ از سال ۲۰۱۴ به دنبال تولید انبود مدل منحنی موسوم به Edge برای سری گوشی های Note است. هرچند این پروژه در سال های گذشت پیشرفت زیادی نداشت! تلاش های سامسونگ در سال ۲۰۱۴ بی نتیجه بود و مدل منحنی این گوشی ها تولید نشد. در سال ۲۰۱۵ هم تنها تعداد محدودی از این گوشی ها تولید شد که البته در اروپا S6 edge+ به جای آن به فروش رسید.

Galaxy Note7 Edge

امسال اما اخبار متفاوتی از سامسونگ به گوش می رسد و یه احتمال زیاد شاهد تولید انبوه Galaxy Note7 Edge همراه با قلم اختصاصی سامسونگ موسوم به S Pen خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید