افزوده شدن امکان مشاهده آنلاین ویدیوهای پیوست شده در جیمیل

You are currently viewing افزوده شدن امکان مشاهده آنلاین ویدیوهای پیوست شده در جیمیل

امروز گوگل یک تغییر کوچک اما کاربردی را به نسخه‌ی دسکتاپ جیمیل اضافه کرد، پخش آنلاین ویدیوهای ارسال شده با ایمیل‌های دریافتی در جیمیل. به این ترتیب برای تماشای ویدیوهای پیوست شده در جیمیل دیگر نیازی به دانلود، ذخیره سازی و استفاده از نرم افزارهای پخش نیست و از این پس در مرورگر می‌توان ویدیوها را مشاهده کرد. البته هنوز هم نمی‌توان فایل‌های با حجم بیش از ۵۰ مگابایت را در جیمیل پیوست کرد و برای آپلود فایل‌های سنگین‌تر باید از گوگل درایو استفاده کرد.

تماشای ویدیوهای پیوست شده در جیمیل مثل یوتیوب

از این پس ویدیوهای پیوست شده در جیمیل قایل نمایش هستند و مانند تصاویر و اسناد پیوست شده، یک تصویر کوچک از محتوای آن‌ها در ایمیل‌های دریافتی مشاهده می‌شود. با کلیک بر روی فایل ویدیویی مورد نظر، پخش آنلاین آن در محیط مرورگر آغاز می‌شود و دیگر نیازی به دانلود نیست. به گفته‌ی گوگل، فناوری به کار رفته در این ویژگی، چیز جدیدی نیست و از برنامه‌ی مورد استفاده در گوگل درایو و یوتیوب، برای پخش ویدیوهای پیوست شده در جیمیل استفاده می‌شود.

پیش از این امکان پخش آنلاین ویدیو در سرویس‌های دیگر گوگل نظیر گوگل درایو وجود داشت و از این نظر می‌توان، افزوده شدن قابلیت پخش آنلاین به جیمیل را اقدامی در یکپارچه سازی امکانات در سرویس‌های مختلف گوگل دانست. امکانی که می‌تواند کاردکر بسیار مناسبی برای کاربران دسکناپ داشته باشد.

این قابلیت از امروز به جیمیل افزوده خواهد شد و به تناوب تا ۱۵ روز دیگر، تمامی کاربران جیمیل قادر به استفاده از این ویژگی جدید هستند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید