پنجمین سالگرد تأسیس ای‌پی‌بلاگ مبارک

You are currently viewing پنجمین سالگرد تأسیس ای‌پی‌بلاگ مبارک

یکی از جذاب ترین روزای زندگی من، روز بعد از دیروزه! نه هر روز بعد از دیروزی، فقط امروز! امروز فقط سالی یه بار رخ میده که اونم برا خودش داستانا داره…
امروز ۱۲ مهر خورشیدی مصادف با ۴ اکتبر میلادی و فکر کنم همه روزهای هجری قمری در سال های مختلف، روز بعد از یازدهم مهر ماهه! اینجاس که روز بعد از دیروز بودن امروز معنی پیدا می کنه.
۱۱ مهر یکی از روزای عجیبه ساله، روزی که هم تولد خودمه و هم تولد وبلاگم، همین پارادوکس به ظاهر نامشهودِ که امروز رو امروز کرده!
همیشه صبح ۱۲ مهر با این شادی شروع میشه که ۱۱ مهر بالاخره تموم شد؛ به هر حال هرچند روز تولد برا خیلی از ما ها بهترین روز زندگیه، ولی برا من هر سال بدتر از پارساله، خوبیش اینه که چند سال پیش در اقدامی هوشمندانه وبلاگم رو روز تولدم تأسیس کردم که حداقل یه دلیل خوب برا شادی روز بعد از تولد داشته باشم.
پیرو صحبت های قبلی، امروز روز بعد از تولد وبلاگم هم هست! شاید ۱۱ مهر سال ۸۹ که برای اولین بار توی این وبلاگ، وبلاگ شخصی خودم، مطلب گذاشتم، فکرشم نمی کردم که ۵ سال بعد هنوز هم این وبلاگ جزئی از زندگی من باشه، ولی هنوزم هست و دست کم تا امروز بخش مهمی از زندگی مجازی و حقیقی من رو تشکیل داده و در واقع پیوندی شگرف میان زندگی مجازی و حقیقی من ایجاد نموده است.
از شوخی که بگذریم، از همه کسانی که دیروز تولدم رو تبریک گفتن از همین تریبون تشکر می کنم و سلامتی، خوشبختی و موفقیت همگی شما را از خداوند منان خواستارم.
از همه کسانی هم که در این ۵ سال با ای پی بلاگ ( شب مرگ سابق) همراه بودن هم تشکر می کنم و همچنان منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات همگی شما هستم.
خوشحالم که یک سال دیگه در کنار هم بودیم و امیدوارم یک قرن دیگه هم در کنار هم بمونیم.
آرش پاکروش
۱۲/۷/۹۴

دیدگاهتان را بنویسید