اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال شرلوک

You are currently viewing اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال شرلوک

اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال شرلوک ، ساخته شبکه بی بی سی انگلیس، در کنفرانس کامیک-کان سن دیگو نمایش داده شد. تریلری جذاب که نه تنها پاسخی برای پرسش های هوادران این سریال پرطرفدار نیست، بلکه خود عامل پرسش های بیشتری است.

بندیکت کامبربچ، آماندا ابینگتون، مارک گیتیس و استیون موفات به نمایندگی از تیم تولید سریال شرلوک در کنفرانس کامیک-کان حضور دارند. نمایش تریلر رسمی سریال، معرفی اسامی قسمت های فصل جدید و گفتگو پیرامون داستان این فصل و فصول قبلی از برنامه های این گروه در کنفرانس سن دیگو است.

داستان مبهم فصل چهارم سریال شرلوک

بازگشت جیم موریارتی با بازی اندرو اسکات و تقابل شرلوک هولمز با رقیب دیرینه اش یکی از خطوط داستانی فصل جدید است. اشاره به عبارت «دلت برام تنگ شده؟» در ابتدای این تریلر، مشابه آن چیزی است که در ابتدای قسمت عروس نفرت انگیز هم دیده شده بود. هرچند شک شرلوک درباره بازگشت موریارتی نیز نکته برجسته دیگری در این تریلر است.

خط داستانی دیگر فصل چهارم سریال شرلوک ، تقابل شرلوک هلمز و یک شخصیت منفی دیگر، با بازی توبی جونز، از سری داستان های سر آرتور کانن دویل است. در حالی که هنوز هویت این شخصیت به صورت رسمی تأیید نشده است، یکی از طرفداران سریال، ابتدای امسال در Spotlight CV، به کاراکتری با نام Culverton Smith از کتاب «کارآگاه در حال مرگ» نوشته کانن دویل اشاره کرده بود. نظری که با ارائه نام اسمیت برای قسمت دوم فصل جدید، ظاهرآ دور از ذهن نیست.

ظاهر ژولیده و ناراحت شرلوک، چهره غم زده واتسون، مری در پوششی با حجاب و نیز حضور مالی هوپر (Louise Brealey) و لستراد (Rupert Graves) در این تریلر نیز جالب توجه است. چهره هایی که اتفاقاتی احساسی را تجربه می کنند. البته صحنه ی کوتاه مربوط به تنش خانم هادسون (Una Stubbs) و مایکرافت هولمز (Mark Gatiss) و گفته شدن جمله «از خونه من برو بیرون» توسط خانم هادسون هم بر ابهام داستان فصل بعدی این سریال می افزاید.

نام قسمت های فصل چهارم شرلوک

همانطور که در تصویر بالا می بینید، به رسم سال های گذشته، تیم تولید سریال شرلوک، اسامی قسمت های فصل بعد را منتشر کرده اند. نام قسمت های فصل چهارم Tatcher، Smith و Sherrinford است.

[metaslider id=1767]

منبع: Telegraph

دیدگاهتان را بنویسید