دومین تریلر رسمی فصل چهارم سریال شرلوک منتشر شد

You are currently viewing دومین تریلر رسمی فصل چهارم سریال شرلوک منتشر شد

کمتر از یک ماه به نمایش فصل چهارم سریال شرلوک باقی مانده و انتشار دومین تریلر رسمی این سریال، سوالات بیشتری را در ذهن هواداران این سریال پرطرفدار ایجاد کرده است.

اگر از طرفداران این سریال هستید، مطمئناً این تریلر حاوی پیام‌ها و سرنخ‌های بسیاری برای شما خواهد بود، از ابراز عشق شرلوک هولمز تا جایگزینی حقه با نقشه! اهریمن‌ها بیدار شده اند و رازها بر ملا خواهند شد، هر چند دقیقاً مشخص نیست که سیاه‌ترین راز زندگی شرلوک چیست و آیا او از این راز پرده بر خواهد داشت. چهره آشفته شرلوک در هر دو تریلر رسمی منتشر شده از فصل چهارم هم خبر از اتفاقاتی نگران کننده در این فصل را می‌دهد.

اولین تریلر رسمی فصل چهار سریال شرلوک

نام و تاریخ نمایش قسمت‌های فصل چهارم سریال شرلوک

چیزی که تا به این لحظه درباره‌ی فصل چهارم شرلوک مشخص شده است، نام دقیق سه قسمت این فصل، به ترتیب شش تاچر، کاراگاه دروغگو و آخرین مسئله هستند. این سه قسمت به ترتیب در روزهای یکشنبه ۱۲ دی (اول ژانویه)، ۱۹ دی (۸ ژانویه) و ۲۶ دی (۱۵ ژانویه) روی آنتن خواهند رفت. قسمت سوم فصل چهارم شرلوک، آخرین مسئله، به طور همزمان با پخش تلویزیونی در سینماهای انگلیس و امریکا اکران خواهد شد.

هر آنچه درباره فصل چهار سریال شرلوک میدانیم

سریال شرلوک که تا کنون ۱۰ قسمت از آن، شامل سه فصل سه قسمتی و یک قسمت ویژه، منتشر شده است، اقتباسی به روز شده از داستان‌های جنایی شرلوک هولمز، نوشته‌ی سِر آرتور کانون دویل است و یکی از سریال‌های محبوب و پرطرفدار سال‌های اخیر جهان است. بازی بندیکت کمبربچ در نقش شرلوک هلمز و مارتین فریمن در نقش دکتر واتسون، دو بازیگر سرشناس و مشهور سینما، در این سریال نیز بر جذابیت‌های آن افزوده است. در سال‌های گذشته، قسمت‌های مختلف این سریال جوایز بین المللی متعددی نظیر بفتا و اِمی را کسب کرده‌اند. در آخرین مورد، قسمت ویژه‌ی این سریال با نام عروس نفرت انگیز که کریسمس سال گذشته به نمایش در آمد، جایزه‌ی بهترین بهترین فیلم تلویزیونی سال را کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید