اولین پوستر رسمی فیلم John Wick: Chapter 2 با بازی کیانو ریوز

You are currently viewing اولین پوستر رسمی فیلم John Wick: Chapter 2 با بازی کیانو ریوز

اندازه گیری خیاط برای دوخت لباس جدید جان ویک، پوستری است که به تازگی از بخش دوم فیلم سینمایی John Wick: Chapter 2 با بازی کیانو ریوز منتشر شده است.

در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا مراسم کامیک-کان نیویورک و انتشار اخبار جدید درباره‌ی جزییات قسمت جدید فیلم سینمایی موفق جان ویک باقی مانده است، سازندگان این فیلم سینمایی قول درگیری، زد و خورد و شکستن استخوان‌های بیشتری را به بینندگان داده‌اند. صحنه‌های هیجان انگیزی که باعث محبوبیت بخش اول جان ویک شد و احتمالاً در ادامه‌ی آن، به اوج خواهد رسید.

پوستر رسمی John Wick: Chapter 2
اولین پوستر رسمی منتشر شده از فیلم John Wick: Chapter 2

John Wick: Chapter 2 ؛ بخشی جدید از گذشته

هنوز اطلاعات دقیقی از خط داستانی John Wick: Chapter 2 در دسترس نیست، اما کیانو ریوز در مصاحبه با Collider به تأثیر اتفاقات گذشته جان بر اتفاقات جان در بخش جدید فیلم اشاره کرده است.

قطعاً تأثیری از جهان دیگر، جهان کانتینانتال وجود دارد. نگاه، احساس، آنچاه درباره‌ی فیلم است و آنچه باعث شده مردم آن را دوست داشته باشند، مورد توجه قرار می‌گیرد. جهان دیگر در این بخش نمایان خواهد شد.
کیانو ریوز بازیگر نقش جان ویک

باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی در انتظار کسی است که به جان ویک حمله و به لباس جدید او آسیب بزند.

در بخش دوم این فیلم سینمایی، علاوه بر یان مکشین، لنس رِدیک و جان لِگویزامو، که در بخش قبلی نیز حضور داشتند، لاورنس فیشبورن و رابی رُز هم ایفای نقش می‌کنند. انتظار می‌رود اولین تریلر رسمی John Wick: Chapter 2 کمتر از ۳ هفته‌ی دیگر (۸ اکتبر) در رویداد کامیک-کان نیویورک منتشر شود. زمان دقیق اکران این فیلم در کشور امریکا ۱۷ فوریه سال آینده اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید