برنامه ویژه گوگل و یوتیوب برای پوشش خبری المپیک ۲۰۱۶ ریو

You are currently viewing برنامه ویژه گوگل و یوتیوب برای پوشش خبری المپیک ۲۰۱۶ ریو

با نزدیک شدن به زمان آغاز المپیک ۲۰۱۶ ریو ، گوگل و یوتیوب ویژه برنامه هایشان برای پوشش خبری کامل بزرگترین رویداد ورزشی چهار سال اخیر جهان را معرفی کردند.

دسترسی سریع به اطلاعات لحظه به لحظه از المپیک ۲۰۱۶ ریو، جدول زمانبندی مسابقات، جدول رده بندی و مدال ها، اطلاعات ورزشکاران حاضر در مسابقات، جدول برنامه های تلویزیونی بیش از ۳۰ کشور در وبسایت گوگل همراه با دسترسی لحظه ای به سرخط اخبار، تصاویر و ویدیوهای مسابقات در یوتیوب تنها برخی از برنامه های اعلام شده توسط گوگل برای المپیک ۲۰۱۶ ریو است.

سریعترین دسترسی به اخبار المپیک ۲۰۱۶ ریو با اپلیکیشن گوگل و یوتیوب

کاربران سیستم عامل های اندروید و iOS می توانند با راه اندازی و به روز رسانی اپلیکیشن های گوگل و یوتیوب میتوانند در کمترین زمان ممکن از آخرین اخبار، نتایج و حواشی مسابقات آگاه شوند. گوگل اعلام کرده است در اخرین به روزرسانی این نرم افزارها، قابلیت به روز رسانی خودکار اخبار را نیز اضافخ کرده است که به کاربران کمک می کند هیچ اتفاقی را از دست ندهند.

از طرفی یوتیوب نیز با همکاری با بیش از ۶۰ شبکه تلویزیونی نظیر BBC، America Movil و NHK ژاپن برجسته ترین خبرهای مسابقات را به نمایش در می آورد. هرچند نمایش این ویدیوها به صورت زنده نیست اما بنا به گفته ی یوتیوب، زمان به روز رسانی این ویدیو بسیار سریع است و در کمترین زمان ممکن پس از رویداد می توان به ویدوی آن دسترسی پیدا کرد. همچنین دسترسی به جدیدترین ویدیوهای یوتیوب درباره موضوع مورد جستجو در نرم افزار گوگل نیز از دیگر ویژگی های جدید اپ گوگل است.

در هر حال اگر در زمان مسابقات المپیک دسترسی به تلویزیون ندارید، استفاده از پوشش خبری گوگل برای مشاهده اخبار، نتایج و برنامه های المپیک ۲۰۱۶ ریو یکی  از آسان ترین راهکارهای وجود است.

منبع: وبلاگ های رسمی گوگل و یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید