Kodak Ektra برندی جدید در بازار گوشی های هوشمند با تمرکز بر دوربین عکاسی

You are currently viewing Kodak Ektra برندی جدید در بازار گوشی های هوشمند با تمرکز بر دوربین عکاسی

هفته‌ی گذشته شرکت Kodak، یکی از شرکت‌های مشهور تولید دوربین‌های عکاسی، برند جدیدی از گوشی‌های هوشمند با نام Kodak Ektra را معرفی کرد. گوشی‌ هوشمندی که متمرکز بر دوربین‌ دوربین عکاسی است و البته چندان ارزان قیمت هم نیست.

هنوز یک هفته از انتشار این خبر نگذشته است که تصاویری جدید همراه با اطلاعاتی دقیق‌تر از زمان آغاز فروش و مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند Kodak Ektra منتشر شده است. به گزارش تارنمای AndroidAuthority، فروش این گوشی از تاریخ ۹ دسامبر سال جاری میلادی، پنج روز دیگر، در آلمان با قیمت ۴۹۹ یورو آغاز خواهد شد. پیش بینی می‌شود فروش Kodak Ektra  در سایر کشورها از ۱۷ ژانویه‌ی سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز شود و در گام اول، فروش این گوشی هوشمند در کشور انگلستان با قیمت ۴۵۰ پوند به انجام شود.

Kodak Ektra

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری Kodak Ektra

در بُعد نرم افزاری، Kodak Ektra استفاده از نسخه‌ی ۶٫۰٫۱ اندروید موسوم به مارشمالو به جای اندروید ۷ نوقا کمی عجیب است، اما به احتمال زیاد، پس از مدتی سیستم عامل گوشی به روز رسانی خواهد شد.

در بُعد سخت افزاری، گوشی هوشمند Kodak Ektra دارای نمایشگری ۵ اینچی با کیفیت تمام اچ دی (۱۰۸۰p) است. پردازشگر مرکزی ۱۰ هسته با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز، روی تراشه‌ی Helio X20 سوار شده است و با همراهی حافظه رم ۳ و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، قابل افزایش از طریق کارت حافظه‌ی microSD، مجموعه‌ای مناسب برای پردازش‌های مختلف را فراهم آورده‌اند. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و دارای قابلیت شارژ سریع نیز هست.

مهم‌ترین بخش سخت افزاری Kodak Ektra، دوربین‌های آن است. دوربین اصلی این گوشی ۲۱ مگاپیکسل با دهانه‌ی لنز f/2.0، تثبیت کننده تصویر (OIS)، فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) و دو فلاش LED است. این دوربین با کیفیت ۴K فیلم برداری می‌کند. همچنین دوربین جلوی این گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسلی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید