انتشار مشخصات سخت افزاری HTC 11 پرچم دار جدید اچ تی سی

You are currently viewing انتشار مشخصات سخت افزاری HTC 11 پرچم دار جدید اچ تی سی

پس از تجربه‌ی فروش موفق گوشی هوشمند HTC 10 در بازار جهانی، شرکت تایوانی اچ تی سی در نظر دارد مدل جدید پرچم دار محبوبش، HTC 11 را فصل بهار سال آینده به بازار روانه کند. پرچم داری که نسبت به مدل قبلیش پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دارد.

تنها چند روز از ارائه به روز رسانی اندروید ۷ نوقا برای گوشی اچ تی سی ۱۰ می‌گذرد که حالا، یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی چینی weibo، مشخصات گوشی هوشمند HTC 11 را منتشر کرده است. مشخصاتی که خبر از پرچم داری کارا و قدرتمند می‌دهد.

مشخصات و ویژگی‌های HTC 11

اچ تی سی در پرچم دار جدیدش، کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵، که به تازگی توسط شرکت کوالکام معرفی شده است استفاده خواهد کرد؛ این تراشه همراه با پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۴۰، رم ۸ و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، ترکیب سخت افزاری مناسبی برای اجرای انواع نرم افزارها و بازی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

HTC 11 دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی QHD با اندازه تصویر ۲۵۶۰×۱۴۴۰،  دوربین اصلی دوتایی با کیفیت ۱۲ و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی همراه با فلاش دوتایی برای عکس برداری است. باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۴٫۰ کوالکام، که نسبت به نسخه‌ی ۳٫۰ این فناوری ۲۰ درصد سریع‌تر شارژ می‌شود نیز، دیگر ویژگی‌های سخت افزاری منتشر شده درباره‌ی این گوشی هوشمند قدرتمند است.

در بٌعد نرم افزاری هم، HTC 11 از سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا همراه با رابط کاربری اختصاصی اچ تی سی، HTC Sense 8.0، استفاده می‌کند. هنوز قیمت دقیق این گوشی مشخص نیست اما بر اساس شایعات، اچ تی سی ۱۱ با قیمتی بیش از ۵۵۰ پوند در انگلستان به فروش خواهد رسید.

هرچند نمی‌توان این اطلاعات را قطعی دانست، اما با توجه به اطلاعات موجود درباره‌ی پرچم داران سایر شرکت‌ها نظیر سامسونگ گلکسی اس ۸ و ال جی جی ۶، این اطلاعات چندان دور از ذهن و غیرممکن هم نیستند.

منبع: TimesNews.com

 

دیدگاهتان را بنویسید