نسخه اندروید Super Mario Run رسماً در فروشگاه گوگل منتشر شد

You are currently viewing نسخه اندروید Super Mario Run رسماً در فروشگاه گوگل منتشر شد

پس از گذشت حدود سه ماه از انتشار نسخه‌ی آی او اس بازی محبوب شرکت نیتندو، دیروز Super Mario Run به طور رسمی برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. این در حالی است که حساب کاربری رسمی نیتندو در توییتر پیش‌تر اعلام کرده بود که Super Mario Run پنجشنبه منتشر خواهد شد، اما در نهایت یک روز پیش از زمان اعلام شده، این بازی برای دانلود در گوگل پلی قرار گرفت.

Super Mario Run در واقع اولین بازی منتشر شده توسط شرکت نیتندو است که برای سیستم عامل‌های همراه منتشر شده است. Super Mario Run در چهار روز اول انتشار در فروشگاه اپل، با بیش از ۴ میلیون بار دانلود، رکورد اپ استور اپل را شکست و به محبوب‌ترین اپلیکیشن موجود در فروشگاه اپل تبدیل شد.

Super Mario Run با فضایی خاطره انگیز

فضای بازی بسیار به ساختار کلاسیک نسخه‌های قدیمی بازی قارچ خور شبیه است و مطمئناً این بازی خاطرات بسیاری از کاربران قدیمی نیتندو را زنده خواهد کرد. مثل همیشه ماریو با پریدن و عبور از میان لوله‌ها، از خطرات فرار می‌کند و با جمع کردن سکه و امتیازات در طول مسیر، قدرتش را افزایش می‌دهد. هرچند دانلود بازی رایگان است، اما تنها برای بازی در سطح‌های اول و دوم آن نیاز به پرداخت پول نیست و برای رسیدن به سطح سوم و باز شدن مراحل جدید،‌ نیاز به پرداخت ۱۰ دلار است.

نسخه‌ای جدید از بازی ماریو که می‌توانید با یک دست بازی کنید.
در حالی که ماریو دائماً به سمت جلو می‌دود، شما با ضربه زدن او را کنترل می‌کنید. با زمان بندی مناسب ضربه‌ها می‌توانید پرش‌هایی زیبا کنید، در هوا بچرخید و از روی دیوارها بپرید تا پول بیشتری به دست بیاورید و به هدف (پایان مرحله) برسید.
بخشی از توضیحات صفحه‌ی دانلود بازی Super Mario Run در فروشگاه گوگل

این بازی محبوب، جذاب و البته خاطره انگیز را می‌توانید از فروشگاه رسمی گوگل (اینجا) دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید