Call of Duty WW2 ؛ بازگشت به جنگ جهانی دوم در ندای وظیفه

You are currently viewing Call of Duty WW2 ؛ بازگشت به جنگ جهانی دوم در ندای وظیفه

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که نام بازی ندای وظیفه برایش ناآشنا باشد. بازی اکشنی که با بازسازی نبردهای مشهور جنگ جهانی، ژانر بازی‌های اکشن را متحول کرد. ندای وظیفه که با جنگ جهانی و پلتفرم رایانه‌های شخصی به عنوان کنسول راهش را آغاز کرده بود، کم کم از این مسیر دور شد و بیشتر به سمت کنسول‌های بازی روی آورد و داستان بازی‌هایش را هم از گذشته به زمان حال و حتی آینده برد. روایتی که البته بسیار جذاب هم بود و طرفداران بسیاری در سال‌های گذشته داشت. حالا اما اکتیویژن، ناشر این بازی، دوباره ندای وظیفه را به دوران جنگ جهانی دوم بازگردانده و Call of Duty WW2 روایتی جدید و دقیق‌تر از جنگ جهانی دوم را ارائه می‌کند. تصویری که این بار با روایت داستانی بهتری همراه است و تداعی کننده سریال جوخه برادران نیز هست.

بازگشت با شکوه Call of Duty WW2

بازگشت به جنگ جهانی دوم البته تنها بازگشت بازی ندای وظیفه نیست، زیرا اکتیویژن برنامه‌ای برای بازگشت قدرتمند Call of Duty WW2 به رایانه‌های شخصی را هم در نظر دارد. در کنار ارائه بازی بر پایه سخت افزارهایی که این روزها معمولی به نظر می‌رسند، نسخه‌ی آنلاین این بازی نیز بهبود یافته و امکان استفاده از آن در رایانه‌های شخصی بسیار ساده‌تر شده است.

بیشتر بخوانید:  Age of Empires IV ؛ صعود امپراتوری‌ها و سقوط پادشاهی‌ها در عصر امپراتوری 4

بر اساس آنچه که در سایت رسمی بازی Call of Duty WW2 آمده است، اکتیویژن و Sledgehammer Games سازندگان این بازی، برای بهبود شرایط ارائه‌ی نسخه‌ی آنلاین بازی Call of Duty WW2 در رایانه‌های شخصی، نسخه‌ی آزمایشی بازی را از ۲۹ سپتامبر تا ۳ اکتبر در اختیار کاربران قرار خواهند داد. در این مدت علاقه‌مندان به بازی فرصت دارند تا با اجرای نسخه‌ي آنلاین بازی که تحت پلتفرم استیم (Steam) در دسترس است، خطاها و مشکلات احتمالی را شناسایی و به سازندگان بازی اطلاع دهند.

همچنین حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی در رایانه‌های شخصی نیز به ترتیب زیر است:

حداقل سیستم مورد نیاز Call of Duty WW2

بازی Call of Duty WW2 در تاریخ ۳ نوامبر سال جاری میلادی به صورت رسمی برای سه کنسول ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید