ادغام ویندوز و ویندوزفون استور و دسترسی کاربران به بیش از ۵۶۰ هزار نرم افزار

You are currently viewing ادغام ویندوز و ویندوزفون استور و دسترسی کاربران به بیش از ۵۶۰ هزار نرم افزار

مایکروسافت رسما ادغام دو فروشگاه نرم افزار ویندوز و ویندوزفون را اعلام کرد، بنابر اعلان رسمی شرکت مایکروسافت در حال حاضر کاربران ویندوزی به بیش از ۵۶۰,۰۰۰ اپلیکیشن در ویندوز استور دسترسی دارند.

Windows Store

ادغام ناگهانی این دو فروشگاه نه تنها از لحاظ فنی نگاه های زیادی را به خود جلب کرده بلکه رقم ۵۶۰,۰۰۰ نرم افزار هم خبر از افزایش ۳۵,۰۰۰ اپلیکیشن جدید به ویندوز استور می دهد، در واقع بنا بر آما منتشر شده توسط مایکروسافت، تا تاریخ ۱۴ نوامبر سال ۲۰۱۴ این دو فروشگاه ۵۲۵,۰۰۰ نرم افزار داشته اند که در این مدت کوتاه به رقم ۵۶۰,۰۰۰ اپ رسیده است. جالب اینجاست این دو فروشگاه چند ماه پیش (۲۷ ژوئن ۲۰۱۴) مجموعا ۴۰۰,۰۰۰ نرم افزار داشته اند.
رشد قابل توجه نرم افزارهای ویندوزی در حالی است که همچنان اکثر برنامه نویسان و برنامه سازان در رده اول علاقه مند به تولید نرم افزارهای مبتنی بر iOS و رده دوم اندروید هستند چراکه درآمدزایی نرم افزارهای آی او اسی بسیار بیشتر از سایر سیستم عامل هاست. بنا بر آمار ارائه شده در پایان سال ۲۰۱۴، برنامه سازان درآمدی بیش از ۱۰ میلیارد دلار از اپلیکیشن های آی او اسی داشته اند.
حال باید منتظر ماند و دید توسعه اپ های ویندوز مایکروسافت چگونه پیش خواهد رفت وعده مایکروسافت برای افزودن روزانه صدها نرم افزار به ویندوز استور عملی خواهد شد و این رشد سریع همچنان ادامه دارد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید