اینترنت اکسپلورر محبوبترین مرورگر کاربران امریکایی

You are currently viewing اینترنت اکسپلورر محبوبترین مرورگر کاربران امریکایی

نام اینترنت اکسپلورر برای بسیاری از کاربران یادآور هنگ، کندی، کم امکاناتی و ایجاد مشکل در وبگردی می باشد و بسیاری از کاربران به همین دلایل از اینترنت اکسپلورر به مرورگرهای دیگری مثل فایرفاکس و گوگل کروم کوچ کردند. اما نکته جالب توجه در آمارهای منتشر شده در امریکا، افزایش کاربران اینترنت اکسپلورر در ماه های اخیر است.

بنابر جدیدترین آمار ارائه شده توسط وبسایت StatCounter برخلاف ماه نوامبر ۲۰۱۴ که گوگل کروم با ۳۴٫۹۹ درصد کاربر در مقابل ۳۱٫۰۹ درصد کاربر IE صدرنشین مرورگرهای مورد استفاده در میان وبگردهای امریکایی بوده است ، در ماه دسامبر میلادی کاربران اینترنت اکسپلورر به طرز شگفت انگیزی افزایش یافته و به ۴۰٫۱۷ درصد رسیده و کاربران گوگل کروم نیز کاهش یافته و به ۲۹٫۹۷ درصد رسیده است تا مایکروسافت نشان دهد تا چه حد بهبودهای اعمال شده آنها در مرورگر اینترنت اکسپلورر ملموس و کاربردی بوده است.
هرچند تنها به استناد آمارهای کاربران امریکایی و نیز فراز و فرود های یک ماهه نمی توان پیش بینی صحیحی از آینده مرورگرهای اینترنتی داشت اما آغاز سال ۲۰۱۵ با رقابت تنگاتنگ کروم و اینترنت اکسپلورر، خبر از بهبودهای بیشتر و بیشتر در سرعت و امنیت مرورگرهای اینترنتی می دهد که در واقع ابزار اصلی وبگردی همه ماست.

دیدگاهتان را بنویسید