Vaio Phone Biz ویندوز ۱۰ در قابی فلزی

You are currently viewing Vaio Phone Biz ویندوز ۱۰ در قابی فلزی

چند وقتی از جدا شدن Vaio از سونی نمی گذرد که این شرکت تلاشش را برای بقا در بازار جهانی آغاز کرده است. گام جدید این شرکت، پس از معرفی گوشی های اندرویدی، رونمایی از یک گوشی هوشمند ویندوزی است. رونمایی از اولین گوشی مبتنی بر ویندوز ۱۰ با نام Vaio Phone Biz توسط Vaio نشان از تلاش مدیران آن برای گسترش بازار این شرکت است.
شاید سخت افزار Vaio Phone Biz شامل چیپست اسنپدراگون ۶۱۷، رم سه گیگابایتی، نمایشگر تمام اچ دی ۵٫۵ اینچی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش به کمک کارت حافظه و دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی رقیبی چندان قدرتمند برای پرچمداران مایکروسافت، لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس ال نباشند اما طراحی زیبا و بدنه تمام فلزی این گوشی توانسته نگاه همگان را به خود جلب کند که بدون شک انعکاس خبر معرفی این گوشی، در اغلب سایت های معتبر دنیا را می توان تأییدی بر این مدعا دانست.
بدنه تمام آلومینیومی Vaio Phone Biz در مقابل بدنه پلاستیکی سری لومیای مایکروسافت یک برتری بزرگ محسوب می شود، از طرفی توانایی این گوشی در پشتیبانی از قابلیت Continuum، وایو فون بیز را به یک رایانه قدرتمند تبدیل می کند که به شما امکانات بسیاری را ارائه می دهد.

Vaio Phone Biz

دیدگاهتان را بنویسید