HP Elite X3 هوشمندی قدرتمند با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل

You are currently viewing HP Elite X3 هوشمندی قدرتمند با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل

HP Elite X3 نام هوشمند جدید شرکت اچ پی است که با ویندوز ۱۰ موبایل، به زودی برای رقابت با پرچمداران مایکروسافت وارد بازار خواهد شد. هوشمند قدرتمندی که پس از انتشار چندیدن و چند خبر جسته و گریخته، حالا به ورود به بازار نزدیک شده است. بنابر جدیدترین اخبار منتشر شده، HP Elite X3 در ماه سپتامبر امسال به تدریج در کشورهای اروپا و امریکا به فروش خواهد رسید.

HP Elite X3 دارای نمایشگری ۵٫۹۶ اینچی با اندازه تصویر ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل، محافظ نمایشگر Gorilla Glass 4، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراه با قاببلیت افزودن کارت حافظه MicroSD، پورت یو اس بی نوع C، دوربین اصلی ۱۶ و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۴۱۵۰ میلی آمپر ساعتی و اسکنر عنبیه چشم برای پشتیبانی از قابلیت Windows Hello است.

بنابر اخبار منتشر شده Elite X3 با قیمت ۶۶۹ یورو در اروپا به فروش خواهد رسید؛ قیمتی که حدوداً معادل ۷۷۵ دلار امریکاست.

HP Elite X3 رقیبی قدرتمند برای لومیا ۹۵۰ ایکس ال

بدون شک HP Elite X3 با این سخت افزارها، یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل است که تا به حال معرفی شده است و تنها پرچمدار شرکت مایکروسافت Lumia 950 XL توان رقابت با آن را دارد. هرچند شایعاتی درباره هوشمندهای جدید مایکروسافت نیز منتشر شده است اما ورود شرکت های مختلف به تولید هوشمندهای ویندوزی انتخاب های بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید