Honor 5 Play گوشی ارزان قیمت و کاربردی هواوی

You are currently viewing Honor 5 Play گوشی ارزان قیمت و کاربردی هواوی

دیروز همزمان با رونمایی از فبلت Honor Note 8 پرچمدار جدید شرکت هواوی، این شرکت گوشی ارزان قیمت و کاربردی Honor 5 Play را نیز معرفی کرد. هوشمندی که با قیمت ۹۰ دلاری اش حرف های زیادی برای گفتن در بازار گوشی های ارزان قیمت دارد.

این گوشی که در واقع نسخه بهبود یافته مدل قبلی این سری Honor 4 Play است، دارای مجموعه ای از به روز رسانی های سخت افزاری است که این گوشی را به گزینه ای مقرون به صرفه برای کاربری های عدای و روزانه خریداران تبدیل می کند. بهبود پردازشگر مرکزی، حافظه رم، باتری و دوربین بخشی از به روز رسانی های اعمال شده در این گوشی است.

مشخصات سخت افزاری Honor 5 Play

از نظر سخت افزاری گوشی ارازن قیمت Honor 5 Play، دارای نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت تصویر ۷۲۰p، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با فلاش ال ای دی، دوربین جولی ۲ مگاپیکسلی، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است. تراشه این گوشی MediaTek MT6735 با پردازشگر مرکزی چهارهسته به فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتزی Cortex-A53 است.

این گوشی دو سیمکارته از شبکه نسل چهارم۴G VoLTE پشتیبانی می کند و سیستم عاملش اندروید است، البته هنوز نسخه آن اعلام نشده است.

مشخصات Honor 5 Play

همانند گوشی Honor Note 8، تاریخ و شرایط فروش جهانی Honor 5 Play نیز مشخص نشده است اما پیش فروش این گوشی در بازار چین با قیمت ۵۹۹ یوان (۹۱ دلار) آغاز شده است.

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید