فضای ذخیره سازی ابری نامحدود آمازون فقط سالی ۵۵ پوند

You are currently viewing فضای ذخیره سازی ابری نامحدود آمازون فقط سالی ۵۵ پوند

شرکت آمازون با رونمایی از طرحی ویژه، اقدام به ارائه فضای ذخیره سازی ابری نامحدود با هزینه‌ی سالانه ۵۵ پوند (حدود ۲۵۰ هزار تومان) در کشور انگلیس کرده است. فضایی نامحدود که کاربران قادرند همه‌ی فایل‌هایشان را روی آن نگهداری کنند.

چنین پروژه‌ای با چنین وسعتی برای اولین بار است که توسط آمازون اجرا می‌شود؛ اما پیش از این، این شرکت به شکلی محدود فضای ذخیره سازی ابری نامحدود را به کاربرانش ارائه کرده بوده است. کاربران عضو سایت آمازون قادر به ذخیره سازی نامحدود تصاویر هستند، همچنین آن‌ها ۵ گیگابایت فضا نیز برای ذخیره سازی سایر فایل‌ها دارند. همچنین دارندگان دستگاه‌های سری Fire محصول شرکت آمازون هم فضای نامحدود ابری برای ذخیره سازی تصاویر ثبت شده با دستگاهشان در کنار ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری همه‌ی فایل‌ها را در اختیار دارند.

دسترسی سریع و آسان به فضای ذخیره سازی ابری آمازون

طرح نامحدود از سال گذشته در امریکا اجرایی شده است و اپلیکیشن‌های اندروید و آی او اس آمازون مانند سایر شرکت‌های ارائه دهنده فضای ذخیره سازی ابری نظیر دراپ‌باکس، گوگل درایو و… با خدماتی ویژه در دسترس هستند. همچنین نسخه‌ی تحت وب سیستم مدیریت فایل‌ها نیز به کمک مرورگرها برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک قابل استفاده است.

برای ثبت نام در این طرح تنها پرداخت سالانه ۵۵ پوند کافی است و به هیچ کار دیگری نیاز نیست. کاربران علاقه‌مند می‌توانند به مدت سه ماه از نسخه‌ی نمایشی این فضای ابری استفاده کنند و سپس اقدام به خرید کنند.

در چند سال اخیر و با پیشرفت همه جانبه فناوری، رایانش ابری به یکی از ابزارهای معمول دنیا تبدیل شده و بدون شک نسل بعدی فناوری‌ها بر پایه ابر خواهد بود. طبق معمول با پیشرفت و تجاری سازی فناوری‌های جدید، قیمت کاسته می‌شود و رقابت‌ها افزایش می‌یابد. اقدام آمازون در ارائه فضای نامحدود هم بخشی از روند رو به رشد رایانش ابری در جهان است. برنامه‌ای که کم کم در حال جهانی شدن است و در کشورهای مختلف جهان به اجرا در خواهد آمد.

منبع: Corporate-ir

دیدگاهتان را بنویسید