تریلر جدید فیلم سینمایی John Wick : Chapter 2 با بازی کیانو ریوز

You are currently viewing تریلر جدید فیلم سینمایی John Wick : Chapter 2 با بازی کیانو ریوز

کیانو ریوز برای بار دوم به سراغ کفپوش آشپزخانه رفته و قصد بازگشت به جهان کانتینانتال را دارد تا فصل دوم داستان جان ویک، John Wick: Chapter 2 را رقم بزند.

کمتر از دوماه به آغاز اکران فیلم سینمایی John Wick: Chapter 2 باقی مانده است و سازندگان این فیلم سینمایی، دومین تریلر آن را منتشر کرده‌اند. جان ویک، همچون قسمت اول به آشپزخانه‌اش باز می‌گردد، کفپوش آن را کنده و باز هم از صندوق قدیمی‌اش تجهیزاتش را بیرون می‌آورد. همه چیز برای یک نبرد تمام عیار آماده است، جان ویک در مقابل همه! این تنها نکته‌ای است که کاملاً مشهود است. تعقیب و گریز، تیر اندازی‌های بسیار، کشتار دشمنان و مبارزات تن به تن، بخش اصلی زندگی گذشته و حال جان است و حالا با بسته شدن قرارداد، موجی از انتقام به سوی او خواهد آمد.

John Wick: Chapter 2 ، همه چیز برای ماجراجویی آماده است

هنوز اطلاعات دقیقی از خط سیر داستانی John Wick: Chapter 2 در دسترس نیست و فقط به نظر می‌رسد طرحی انتقامی جان ویک را هدف قرار داده است. اتفاقی در گذشته‌ی جان ویک، زندگی امروز او را تهدید می‌کند و او هم به مقابله با این حمله بر می‌خیزد و خون جاری می‌شود…

تریلر اول این فیلم سینمایی چند ماه پیش، در رویداد کامیک کان سن دیگو منتشر شد.

کارگردانی قسمت دوم فیلم سینمایی جان ویک را چاد استاهلسکی بر عهده دارد و کیانو ریوز در کنار یان مکشین، لنس رِدیک، جان لِگویزامو، لورنس فیشبورن، رابی رُز و لانی رشید لِین نیز بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند. بخش اول این فیلم، با بودجه‌ای ۲۰ میلیون دلاری ساخته شد و توانست در پایان ۸۶ میلیون دلار درآمد کسب کند. درآمدی چهار برابری که حاکی از استقبال مخاطبان بود و سازندگان فیلم را مجاب کرد که به فکر ساخت قسمت دوم جان ویک باشند.

باید منتظر ماند و دید که این بار، فروش John Wick: Chapter 2 چگونه خواهد بود و آیا باید در انتظار قسمت سوم هم باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید