نهمین جشنواره وب ایران ؛ شما برترین‌ها را انتخاب می‌کنید…

You are currently viewing نهمین جشنواره وب ایران ؛ شما برترین‌ها را انتخاب می‌کنید…

جشنواره وب ایران که امسال شاهد برگزاری نهمین دوره‌ی آن هستیم، همه ساله در فصل زمستان، توسط انجمن صنفی کارفرمائی کسب و کار اینترنتی برگزار و برترین وب‌سایت‌های ایرانی در دو بخش برترین‌های داوری و آرای مردمی انتخاب می‌شوند. همزمان با این جشنواره، انجمن صنفی کارفرمائی کسب و کار اینترنتی کنفرانس موبایل ایران را نیز برگزار می‌کند و برترین اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و امکانات موبایلی را نیز انتخاب می‌کند.

رأی گیری مردمی این جشنواره از ۱۸ دی ماه آغاز و تا ۲۵ بهمن ماه ادامه خواهد یافت. داوری وب‌سایت‌ها نیز از تاریخ ۱ بهمن تا ۲۵ بهمن ماه انجام می‌شود و مراسم اختتامیه این جشنواره ۲۸ بهمن برگزار خواهد شد.

اولین حضور اِی پی بلاگ در نهمین جشنواره وب ایران

بیش از ۶ سال از راه اندازی اِی پی بلاگ می‌گذرد و امسال برای اولین بار، اِی پی بلاگ در جشنواره وب ایران شرکت کرده است و در بخش وب‌سایت‌های شخصی نهمین دوره‌ی جشنواره وب ایران به رقابت می‌پردازد.

از آنجا که در سال‌های گذشته از نظر ماهیتی، اِی پی بلاگ یک  وبلاگ محسوب می‌شد، امکان حضور در جشنواره وب ایران و جشنواره‌های پیشین وجود نداشت. با تغییر سیستم مدیریت محتوای وبلاگ و تغییرات مختلف در ظاهر و محتوا، حالا اِی پی بلاگ قادر است در این جشنواره شرکت کند.

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و تنها نیازمند دارا بودن یک ایمیل یاهو یا گوگول (جیمیل) است و شما نیز می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت جشنواره وب ایران به وب‌سایت‌های مورد علاقه خود رأی بدهید.

اگر اِی پی بلاگ یکی از سایت‌های مورد علاقه شماست، می‌توانید به اینجا رفته و یا روی تصویر زیر کلیک کنید و به اِی پی بلاگ رأی دهید. پیشاپیش از حمایت شما ممنونم.

رأی به اِی پی بلاگ در نهمین جشنواره وب ایران

شایان ذکر است اِی پی بلاگ در سال ۹۲ در جشنواره چهره بلاگ، انتخاب چهره‌های وبلاگی ایران نیز شرکت کرده بود که با انتخاب کاربران موفق به کسب عنوان برترین وبلاگ استان کرمانشاه شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید