آخرین تریلر رسمی فیلم سینمایی Fast and Furious 8

You are currently viewing آخرین تریلر رسمی فیلم سینمایی Fast and Furious 8

هشتمین قسمت از مجموعه فیلم سینمایی سریع و خشن یا Fast and Furious 8 ، اپریل سال جاری میلادی روی پرده خواهد رفت و ماجراجویی دامنیک و خانواده‌اش وارد فاز جدیدی می‌شود. این قسمت که اولین قسمت بدون حضور پل واکر است، با حضور دوباره جیسون استاتهام، دواین جانسون راک و کرت راسل و نیز اضافه شدن شارلیز ترون، هلن میرن و اسکات ایستوود، بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

قسمت هشتم سریع و خشن، سرنوشت خشن (خشمگین) (The Fate of the Furious) نام گذاری شده است و به مانند قسمت‌های پیشین Fast and Furious 8 پر است از صحنه‌های تعقیب و گریز سریع، انفجار، مبارزات تن به تن و درگیری‌های پیاپی.

داستان Fast and Furious 8

هرچند اطلاعات دقیق و تأیید شده‌ای از خط داستانی Fast and Furious 8 در دسترس نیست اما از همین تریلر می‌توان نکات مهمی درباره‌ی اتفاقات این قسمت به دست آورد. ظاهراً این بار دامنیک (وین دیزل) سرکش شده و به نقش منفی فیلم، سیفر (شارلیز ترون) برای رسیدن به اهدافش کمک می‌کند. سیفر تبهکاری با توانایی بالا در هک و نفوذ به تجهیزات الکترونیکی است. او از این توانایی برای هک کردن خودروها استفاده می‌کند، خودروهایی که برخی از آن‌ها متعلق به قهرمانان فیلم هستند. حضور هابز (دواین جانسون) و نیز همکاری او و گروه دامنیک با شاو (جیسون استاتهام) هم یکی دیگر از اتفاقات مهم این قسمت است. هرچند این توضیحات تنها گوشه‌ای کوچک از داستانی است که در Fast and Furious 8 روی خواهد داد.

در حال حاضر تنها می‌توان به همین تریلر قناعت کرد و منتظر رسیدن موعد اکران فیلم ماند. فیلمی که شاید جای خالی پل واکر در آن احساس می‌شود، اما اضافه شدن دو بازیگر برنده‌ی اسکار یعنی شارلیز ترون و هلن میرن می‌تواند نوید بخش قسمتی جذاب، تماشایی و هیجان انگیز از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن باشد.

پوستر فیلم سینمایی Fast and Furious 8
پوستر فیلم سینمایی Fast and Furious 8

جالب است بدانید این مجموعه فیلم، برای قسمت‌های ۹ و ۱۰ نیز تمدید شده و وین دیزل بازیگر نقش اول این فیلم، برنامه ریزی برای ساخت این دو قسمت را نیز تأیید کرده است. به همین علت می‌توان انتظار داشت که Fast and Furious 8 آغاز راهی برای ماجراهای بیشتر در قسمت‌های بعدی باشد.

 

 

این پست دارای یک نظر است

  1. سارا

    امام هر چی فیلمه

دیدگاهتان را بنویسید