۲۵ تیر ۹۶؛ تاریخ رسمی پخش اولین قسمت فصل هفت بازی تاج و تخت

You are currently viewing ۲۵ تیر ۹۶؛ تاریخ رسمی پخش اولین قسمت فصل هفت بازی تاج و تخت

همانطور که انتظار می‌رفت، پخش تلویزیونی هفتمین فصل از سریال جذاب و البته پرطرفدار بازی تاج و تخت (Game of Thrones)،‌ نسبت به فصول قبلی با تأخیر آغاز خواهد شد و ترونرها باید کمی بیشتر از سال‌های قبل صبر کنند. بنابر اعلام رسمی شبکه‌ی HBO، سازنده‌ی این سریال،‌ قسمت اول فصل هفت بازی تاج و تخت ۱۶ جولای ۲۰۱۷، برابر با ۲۵ تیرماه ۹۶ در این شبکه روی آنتن خواهد رفت. همچنین روز بعد، شبکه‌ی اسکای آتلانتیک هم این قسمت را در انگلستان بخش خواهد کرد.

تأخیر چند ماهه در پخش فصل هفت بازی تاج و تخت ناشی از به حقیقت پیوستن شعار خاندان استارک است! چراکه در این فصل دیگر از عبارت «زمستان خواهد آمد» خبری نیست و به جای آن باید بگوییم زمستان آمده است.

بیشتر بخوانید:هر آنچه درباره فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت می‌دانیم

در فصول پیشین وضعیت آب و هوایی محل‌های فیلم برداری چندان اهمیتی نداشت، زیرا ابتدا بخش‌های غیر زمستانی در فصل‌های تابستان و پاییز فیلم برداری می‌شد، سپس سکانس‌هاس زمستانی، در فصل زمستان. این‌بار اما آغاز زمستان در دنیای وستروس و نیاز به محیط‌های برفی و زمستانی برای فیلم برداری، برای سازندگان و هواداران دردسر ساز شده است. برخلاف فصول قبل، فیلم برداری این فصل از زمستان امسال آغاز شده و همین موضوع باعث به تعویق افتادن پخش سریال شده است.

فصل هفت بازی تاج و تخت با هفت قسمت طولانی‌تر

فصل هفت بازی تاج و تخت برخلاف فصول پیشین هفت قسمتی است، اما به گفته‌ی سازندگان سریال، مدت زمان کلی هفت قسمت، معادل با زمان فصول ده قسمتی است. همین موضوع نشان می‌دهد که اتفاقات مهمی در این فصل روی خواهد داد که نیاز به تغییر زمان قسمت‌ها داشته است. پیش از این نیز برخی منابع اعلام کرده بودند که تنها دو فصل از سریال بازی تاج و تخت باقی مانده است، البته این خبر هرگز توسط سازندگان سریال تأیید نشده است.

پوستر رسمی منتشر شده توسط HBO برای فصل هفتم هم نمایی خاص از تقابل یخ و آتش را به نمایش می‌گذارد. تقابلی که پیش بینی می‌شود از این پس در دنیای زمستانی هفت قلمرو به وفور دیده شود.

پوستر فصل هفت بازی تاج و تخت
پوستر فصل هفت بازی تاج و تخت

دیدگاهتان را بنویسید