پایان فصل ششم سریال Suits ؛ فصل هفت و انتظار داستانی متفاوت

You are currently viewing پایان فصل ششم سریال Suits ؛ فصل هفت و انتظار داستانی متفاوت

چند شب پیش با پخش آخرین قسمت از فصل ششم سریال Suits از شبکه‌ی تلویزیونی USA امریکا، پرونده‌ی این فصل سریال هم بسته شد و حالا همه‌ی نگاه‌ها به سمت فصل بعد این سریال جذاب و مهیج است.

توجه: متن زیر حاوی نکاتی است که داستان فصول پیشین را لو می‌دهد.

همه چیز در فصل ششم با فصول پیشین متفاوت بود. در پایان فصل پنجم دیدیم که پروانه‌ی وکالت تقلبی مایک راس (با بازی پاتریک جی. آدامز) کار دستش داد و نهایتاً مایک محکوم شد و به زندان رفت. آغاز فصل با حضور مایک در زندان شروع شد، در میانه‌ی فصل البته با یک معامله از زندان آزاد شد به خانه بازگشت و زندگی عاشقانه‌اش با ریچل زین (با بازی مگان مارکل) را ادامه داد. در ادامه جسیکا پیرسون (با بازی جینا تورس) هم راهش را از شرکت حقوقی پیرسون-اسپکتر-لیت جدا کرد و به شیکاگو رفت، رابطه‌ی هاروی اسپکتر (با بازی گابریل مکت) و دانا پالسون (با بازی سارا رافرتی) نزدیک‌تر شد و لوییز لیت (با بازی ریک هافمن) هم بار دیگر عاشق شد و البته به عشقش نرسید.

اما این‌ها تنها اتفاقات این فصل نبود، چراکه پایان فصل ششم سریال Suits برخلاف فصول پیشین، نقطه‌ی پایانی بر یکی از مهم‌ترین خطوط داستانی سریال بود.

در پایان فصل ششم، مایک با کمک هاروی و البته حضور غافل گیر کننده‌ی جسیکا در جلسه‌ی مصاحبه‌ی مایک با کانون وکلا، توانست مدرک وکالت بگیرد و این بار قانوناً عضو کانون وکلای نیویورک شود. نداشتن مدرک وکالت و تقلب مایک راس، شاید خط اصلی داستان تا پیش از پایان فصل ششم بود اما حالا با پایان یافتن این مسئله، فصل جدیدی از داستان‌های هاروی و مایک آغاز می‌شود و دیگر خبری از ترس افشا شدن راز مایک وجود ندارد. در آخرین سکانس‌های آخرین قسمت فصل ششم، هاروی و مایک به توافق رسیدند که مایک هم در شرکت پیرسون-اسپکتر-لیت و هم در کلینیک حقوقی کار کند و البته هاروی هم وضع شرکت را سر و سامان دهد و برای جانشینی جسیکا اقدام کند.

داستان فصل هفتم سریال Suits

پس از پایان فصل ششم، آرون کورش سازنده‌ی سریال Suits درباره‌ی فصل هفتم سریال با TVLine مصاحبه‌ی کوتاهی کرده که نکات جالبی درباره‌ی آینده شخصیت‌ها در آن وجود دارد. او درباره‌ی مایک گفت:

این موضوع (عضویت در کانون وکلا) باعث می‌شود مایک از سایه خارج شود و حتی کمی اعتماد به نفسش هم افزایش پیدا کند و به این فکر کند که می‌خواهد در دنیای پر از کوسه‌ی شرکت‌های حقوقی نیویورک چگونه وکیلی باشد.

سازنده‌ی سریال suits درباره‌ی وضعیت هاروی نیز در فصل جدید، ضمن تأکید بر ناهمخوانی ادامه دار سلایق و تصمیمات هاروی و لوییز در مدیریت شرکت، مثل همین معامله‌ی هاروی و مایک برای بازگشت که بدون اطلاع لوییز انجام شد، افزود:

واکنش کارکنان شرکت به تلاش هاروی برای تحت کنترل گرفتن شرکت و خروج از سایه‌ی جسیکا موضوعی است که (علاوه بر ارتباطش با لوییز) در فصل هفت شاهدش خواهیم بود.

او درباره‌ی لوییز لیت، که البته در پایان فصل دل شکسته و تنها مانده بود هم گفته:

زمانی که اتفاقات فصل بعد سریال رخ می‌دهد، واکنش لوییز چیست و چه اثری روی او دارد چیزی است که از قسمت اول فصل بعد خواهیم دید. تصور هاروی به عنوان مدیر شرکت، اتفاقی نیست که لوییز را به مقابله برانگیزد. اما سوال اصلی این است: زمانی که هاروی به عنوان مدیر شرکت تصمیمات خاصی بگیرد که لوییز با آن موافق نباشد، چه خواهد شد؟

سریال suits فصل هفت

کورش درباره‌ی بازگشت غافل گیر کننده‌ی جسیکا هم گفت:

ما درباره‌ی بازگشت جسیکا در قسمت‌های پیشین سریال حرف زده بودیم اما یکبار این ایده به ذهنمان رسید که او در پایان داستان بازگردد و مایک و سایرین را نجات دهد… نویسندگان این ایده را گفتند و من عاشقش شدم و درست مثل این شد، «او قهرمان ماست، بگذارید بازگردد.» لحظه‌ای که جسیکا وارد می‌شود و بعد ریچل را می‌بینید که لبخند می‌زند،جسیکا آنجاست تا روز همه را نجات دهد، من خیلی این صحنه را دوست داشتم. یک روز نویسنده پیش من آمد و این ایده را گفت و من گفتم: «زمان مناسب برای بازگشت (جسیکا) همین است. فوق العاده است، بیاید آن را انجام دهیم.»

آرون کورش درباره‌ی وضعیت دانا در فصل بعد هم گفته که ناراحتی او از وضعیت روی داده برای همکاری‌اش با بنجامین ناراحت است و زندگی دانا هم دستخوش تغییر شده است. او همچنین گفته:

من نمی‌خواهم از این عبارت استفاده کنم که او از شغلش ناراضی است، می‌توان گفت او به طور شگفت آوری موفق بوده است… اما این موضوع برای او درباره‌ی پول نیست، او می‌خواهد نشان دهد «من می‌توانم کاری بیش‌تر از یک منشی حقوقی انجام دهم.» اما او از این اتفاق خسته نیست، بیش‌تر شبیه این است که او در حال تغییر است… هیچ شکی وجود ندارد که چیزی در وجود دانا تغییر کرده است…

فصل هفتم سریال suits

هنوز تاریخ دقیق پخش فصل هفتم سریال Suits مشخص نیست اما بنا بر روند پخش شش فصل پیشین سریال انتظار می‌رود اولین قسمت فصل هفتم در ماه‌های ژوئن یا ژوئیه روی آنتن برود. باید منتظر ماند و دید بازگشت هاروی و مایک و ماجراجویی این دو وکیل نابغه به کجا خواهد کشید…

این پست دارای یک نظر است

  1. سارا کشوردوست

    بهترین و آموزنده ترین سریال که در عمرم دیدم !ببینیدش حتما

دیدگاهتان را بنویسید