Lamborghini Alpha-One ؛ گوشی هوشمندی برای لاکچری‌ها

You are currently viewing Lamborghini Alpha-One ؛ گوشی هوشمندی برای لاکچری‌ها

هنوز یک روز از رونمایی سامسونگ از پرچمدار جدیدش نمی‌گذرد که لامبورگینی هم گوشی هوشمندش، Lamborghini Alpha-One را رونمایی کرد. هوشمندی قدرتمند که بازار تجملی یا همان لاکچری را هدف قرار داده است و با طرحی زیبا در کنار سخت افزاری قدرتمند، هوشمندی جذاب اما گران قیمت است.

مشخصات فنی Lamborghini Alpha-One

گوشی Lamborghini Alpha-One را نمی‌توان با پرچمداران برندهای مختلف مقایسه کرد اما نگاهی به مشخصات سخت افزاری آن، نشان می‌دهد که این گوشی چیزی از گوشی‌های روز کم ندارد. نمایشگر ۵٫۵ اینچی با کیفیت تصویر WQHD و اندازه تصویر ۲۵۶۰×۱۴۴۰، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقاء به ۱۲۸ گیگابایت به کمک کارت حافظه میکرو اس‌دی، اسکنر اثر انگشت، باتری ۳۲۵۰ میلی آمپر ساعتی، قابلیت شارژ سریع و نیز پشتیبانی از دو سیم کارت، ویژگی‌های سخت افزاری اصلی این گوشی تجملی هستند. در بعد نرم افزاری هم Lamborghini Alpha-One از سیستم عامل اندروید ۷ نوقا استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:  تلفن هوشمند کی‌اف‌سی ؛ برای آنان که عاشق مرغ سوخاری هستند!

نکته‌ی عجیب درباره‌ی این گوشی اما نبود شارژر همراه آن است! البته به جاری شارژر یک کیف چرم با طراحی اختصاصی لامبورگینی نیز در جعبه‌ي این گوشی هست. قیمت این گوشی لاکچری ۲۴۵۰ دلار است و فروش این گوشی از طریق سایت رسمی لامبورگینی موبایل برای سراسر دنیا و نیز شعبه‌های فروشگاه‌های Harrod در کشورهای انگلستان و امارات متحده از امروز آغاز شده است.

Lamborghini Alpha-One

جالب است بدانید گوشی Lamborghini Alpha-One در واقع گوشی هوشمند مدل Axon 7 محصول شرکت ZTE است. Axon 7 با برند ZTE نه تنها ۴۰۰ دلار است بلکه شارژر هم دارد! با این تفاسیر قیمت برند لامبورگینی برای این گوشی هوشمند ۲۰۵۰ دلار است. قیمتی که مسلماً برای کسانی که خوردروی لامبورگینی دارند، رقم بالایی به حساب نمی‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید